Poslední recenze (10)
Nejhledanější v Malibu (2003)
V dřívějších dobách, kdy jsem ještě místo kalhot nosil pytel od brambor, v dobách, kdy jsem si začal kurvit uši a vkus skřeky majetných amerických opičáků a s kamarády jsme si povídali o tom jak bychom conejlíp tuningově dokurvili starý Škodovky, Golfy, Kadety, Vectry a jiný vraky, na který dneska nemám ani v sériový výrobě, jsem tuhle věc měl velmi rád a smál jsem se u toho tak, že jsem prskal kusy granulí na tátovu televizi. Ale časy se mění a lidé též. Dneska je to už jenom nostalgické guilty pleasure.
Kameňák 4 (2013)
Byl jsem na tom v kině (čti: spláchnul jsem 135 Kč do zachodu). Moc jsem se nepobavil. Festivalový název je Bad Joke :D :D
Gravitace (2013)
_SPOILER!_ Znovuzrození a oslava existence. Největší boj už máme všichni za sebou. A tohle je ten boj. A pocta fascinujícímu vesmíru a naší matičce Zemi. Filozoficky jednoduché a přitom tak smyslné a epické. Příběh z mateřského lůna zabalený do brilantní kosmické filmařiny se spalující atmosférou :-) a důrazem na jedinečnost naších "malých" životů. A ta hudba....! Neodsuzujte toto dílo kvůli "chabému" příběhu. Je to krátkozraké. Nebeský film o daru života.