Oblíbené seriály (10)
TY (2018)
Papírový dům (Netflix verze) (2017)
Hra na oliheň (2021)
Sexuální výchova (2019)
Misfits: Zmetci (2009)
Snad nejlepší a hlavně nejoriginálnější seriál, co znám ;)
Tom a Jerry (1940)
Já je prostě miluju! Všechny díly jsem viděla asi tisíckrát. Neokoukatelnej seriál!
My z Kačerova (1987)
Pamatuji, když je kdysi dávali každé ráno na Nově a já kvůli nim vstávala, dokonce jsem kolikrát ukecávala rodiče, abych nemusela do školy, když je dávali v týdnu :D Moc jsem je milovala a doteď na ně můžu koukat.
Bugs Bunny/Looney Tunes Comedy Hour, The (1985)
Prostě prča! Nejvíc se mi líbily díly s tchořem Pepém nebo Vildou Kojotem :)
Simpsonovi (1989)
Futurama (1999)
Futurama je skvělá. Oblíbenci: Bender, Zoidberg, Morbo :D