Recenze (41)
Zvláštní dny (1995)
Cyberpunk 1999.
Mrakodrap (2018)
Die Hard z Hong Kongu s veľkým množstvom lepiacej pásky.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Spielberg je jednoducho génius.
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Pekné, no bez duše.
Den poté (1983) (TV film)
Fallout: The Movie
Ochránci (2017)
Nechcem vedieť, čo si tvorcovia myslia o svojich divákoch.
Bláznivá střela 2 a 1/2: Vůně strachu (1991)
"Hector Savage. From Detroit. Ex-boxer. His real name was Joey Chicago. - Oh, yeah. He fought under the name of Kid Minneapolis. - I saw Kid Minneapolis fight once. In Cincinnati. - No you're thinking of Kid New York. He fought out of Philly. - He was killed in the ring in Houston. By Tex Colorado. You know, the Arizona Assassin. - Yeah, from Dakota. I don't remember it was North or South. - North. South Dakota was his brother. From West Virginia." Geniálne. :)
Vražda v Orient expresu (2017)
Hodnotenie neobjektívneho fanúšika Kennetha Branagha a Hercula Poirota.
Velká čínská zeď (2016)
Nikdy by som neveril, že na futbalový zápas a dobrodružný film by som vedel napísať rovnakú recenziu. A hľa, tu je. Pozerať sa na to dá, nikoho to neurazí, a nečínskym aktérom sa vôbec nečudujete, že tam sú, pretože hrať na pol plynu a dostávať zapletené trikrát toľko za rovnakú prácu by nezobral iba blbec. V konečnom dôsledku je z toho odvar toho, čo by to v teórii byť mohlo, keby to proste robili lepší ľudia. Dva a pol.
Hotel Noir (2012)
Presne toto sa stane, ak sa režisér pokúša o niečo, čo nevie. Dialógy napísané tak, že nikoho vlastne nezaujíma ich obsah, scenár nedáva žiadny zmysel, atmosféra nikde, a dej taký, že keby ani nebol, nikomu by to nevadilo. Jediné, čo je na tomto pozitívne, sú herci. Paródia na nezávislý film. A tak som sa tešil na oživenie noiru.