Recenze (23 248)
Buck Rogers in the 25th Century (1979)
Film ( rovnomenný seriál mi nejako ušiel ) som v detstve zbožňoval. A je skvelý aj dnes. Je to presne na rovnakej vlne ako BATTLESTAR GALACTICA. No, ale aj z jej chybami. Napr. tie isté zábery na vesmírne súboje dosť kazia. Som však ochotný tie chyby odpustiť, a to nielen z nostalgie.
Sliz (1988)
Prekvapivo vydarený remake sci-fi filmu z roku 1958. Je okázalejší, a čo je najhlavnejšie nie je tak kŕčovitý ako pôvodný film. Vynikajúce triky a masky a sympatický teen herci vo filme, ktorý je jedným z mála výnimiek, keď je prerabávka o dosť kvalitnejšia ako originál.
The Blob (1958)
Mladučký McQueen v sci-fi klasike, ktorá bola predobrazom k oveľa efektnejšiemu remaku.
Černá díra (1979)
Jeden z filmov, ktoré sa po megaúspechu HVIEZDNYCH VOJEN vyrojili ako huby po daždi. Je však veľmi kvalitný. Ako výprava, tak aj triky. Príbeh je napínavý a akčný a herci občas aj majú čo hrať. Taká zabudnutá klasika sci-fi žánru.
Útěk z Planety opic (1971)
Zo všetkých dielov najnudnejší, najpomalší a najmenej kvalitný. Zapadá síce do opičej mytológie, ale jeho prevedenie je nedostačujúce.
Bitva o Planetu opic (1973)
Taký gulášik, ani horúci ani studený, s nápaditými ingredienciami, ale nie veľmi kvalitne uvarený.
Dobytí Planety opic (1972)
Priemer a zase len priemer. Nie zlé, ale dosť pomalé, aj na tú dobu.
Planet of the Apes (1974) (seriál)
Pozeral som to ako malý chlapec na nemeckej satelitnej televízii ( a videl som to ešte pred pôvodným filmom ). Vtedy sa mi to zdalo pozerateľné, dnes už je to len nudná báchorka v lacnom prevedení.
Do nitra Planety opic (1970)
Časť, ktorá si ako jediná udržala ako takú kvalitu prvého dielu. Je to výpravnejšie a akčnejšie a rozhodne to nenudí.
Planeta opic (1968)
Klasický a obdivovaný sci-fi s na tú dobu neuveriteľne realistickými maskami a záverečnou superpointou, ktorú snáď už ( v dobrom zmysle slova ) pozná aj malé decko. Kult a legenda v jednom.