Oblíbené filmy (10)
Přednosta stanice (1941)
Skvělými vtipy a scénkami nabitá komedie s prvorepublikovými hvězdami v té nejlepší formě. I když vzhledem k období, ve kterém se točila, je to pravda jen částečně. Film s kouzelným Vlastou Burianem, ale i všemi ostatními, který se nikdy neokouká a který se mi vybaví jako první, když vzpomenu na dobu dětství a nedělní pohodu, kdy šly v televizi černobílé filmy.
Návrat do budoucnosti (1985)
Naprostá klasika a skvělá zábava od začátku až do konce. Srdeční záležitost, stejně jako zbytek trilogie.
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Mocná chapadla Adély si mě vždycky minimálně jednou za rok najdou, omotají a já znovu a dobrovolně podléhám jejímu kouzlu. Okolo prstu mě má ale omotaného celoročně a doživotně.
Růžový panter znovu zasahuje (1976)
Koncentrovaný rajský plyn na bolesti a chmury všeho druhu, podávaný poloslepým, na bradlech létajícím astronautem, baletkou a nejneohroženějším milovníkem bývalých tajných super agentek v jedné osobě. Jste-li kuchař, co si myslí, že je zahradník, měli byste si spočítat včeličky – možná zjistíte, že vám chybí jeden vzácný Steinway.
Matrix (1999)
Naprostá paráda, klenot daného žánru.
Nebožtíci přejí lásce (1972)
Film, který už kdysi dávno ovlivnil moje představy a sny o každoroční dovolené.
Hříšný tanec (1987)
Klasika a ikona ve svém žánru se skvělou hudbou a atmosférou. Tady do sebe zapadlo všechno, jak mělo. Sentimentální pohádka nejen o mládí a kouzlu letních romancí, ke které se opakovaně rád vracím.
Na Hromnice o den více (1993)
Amélie z Montmartru (2001)
Muž na Měsíci (1999)
Krásná a emocemi nabitá pocta sympaticky ulítlému komikovi. Závěrečné scény se minimálně bez knedlíku v krku neobejdou.