Recenze (177)
Hovory s TGM (2018)
Tož dobré to bylo.
Zátah 2 (2014)
Poctivá indonéská zabíjačka.
To se mi snad zdá (2023)
Borgli má svoje ústřední témata, což cením. A umí je podávat dostatečně atraktivně. Je to zábavný, nepříjemný, provokativní a zároveň myšlenkově podnětný. Skvělej byl i Borgliho předchozí film (Syk pike). Jistě je možný filmu pár věcí vytknout, ale já jsem vděčnej, že tvůrci jako Borgli, Östlund nebo Aster existují. Proto takovým šťavnatě trefným a originálním dílům nemohu napálit méně než pět.
Modrooký samuraj (2023) (seriál)
Mistrovské dílo!
Betlémské světlo (2022)
2,5.
Blue Beetle (2023)
Osvěžující mexickej vibe, sympatický postavy, emoce, příjemná 'devadesátková' zemitost a synťákovej soundtrack. Tenhle mix mi překvapivě sednul. Pro mě lepší než poslední Thor i Daktr Strendž.
Paprika (2006)
Geniální!
Atlas ptáků (2021)
Kvalitní film. Nerozumím zdejšímu hodnocení...
Zelený rytíř (2021)
Mňam.
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Sakra solidní 'Evil dead' biják. Navazuje na intenzivní kamerový, zvukový či gore trademarky. Vše oživeno hrstí fajn nápadů. Rozhodně jsem nebyl zklamanej.