Recenze (29)
U Konce světa (2013)
Pegg je borec. Frost je Frost :D
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Dobrá , tak je příběh malinko naivní, ale koho to zajímá, když se obrovský příšery řežou s obrovskými roboty.
Push (2009)
Tohle je o moc lepší než pohádky o X-menech
Critters 4 (1992)
Humor je pryč. Depresivní atmosféra zůstala. Utahaná slabota. Všichni jsou nesympatičtí. Vůbec nechápu proč se mi to líbí.
Critters 3 (1991)
C3 se ke mě dostalo o dost později než první dva. Je to komornější, má to podivně depresivní atmosféru, ale pořád je to sranda a pořád jsou tam ty vykutálený nenažraci.
Critters 2 (1988)
Srdcovka 2. Nemůžu lamentovat nad tím, jestli je dvojka horší než jednička. V letech 90 jsem byl hrdým vlastníkem kazety VHS, na které byly oba dva díly, takže je i dnes vnímám jako celek....Navíc je to pecka :)
Critters (1986)
Tak tohle je moje srdcovka. U critters jsem se smál / bál už jako prcek. Uctívám ho každoročním shlédnutím. Docela se divím, že ještě neproběhl pokus o remake. Ne, že by to bylo potřeba, ale určitě bych byl zvědavý.........o dva roky později...... Jsem smutný
Jennifer's Body - Bacha, kouše! (2009)
Třikrát jsem si to pustil. Dvakrát jsem u toho usnul. Jednou jsem to znuděně vypnul.
Gravitace (2013)
Nevěřil jsem vlastním očím....ani uším :)
Světová válka Z (2013)
Hodně nadstandardní zombie řežba. Plus pro mě, že jsem velkým fanouškem MUSE, protože úvodní a průvodní hudební motiv (Isolated System z Alba The 2nd law) je pecka.