Oblíbené seriály (10)
Městečko Twin Peaks (1990)
Odpočívej v pokoji (2001)
Nic už mě dlouho nedojalo a nedostalo jako tenhle skvělej seriál. Miluju je všechny :-)
Ve jménu vlasti (2011)
Dexter (2006)
Sherlock (2010)
True Blood: Pravá krev (2008)
Od té doby, co jde tenhle seriál v pondělí na ČT1, tak mám pondělky v oblibě :-) Kombinace napětí, sexu, humoru, upírů (i když tohle téma jinak vůbec nevyhledávám) a lidských předsudků mě dostala, ráda se bojím i bavím. Nejoblíbenější postava: Lafayett, oba hlavní hrdinové mě taky docela berou. Už se těším na Erica, když ho tak chválíte...4 hvězdy jasné, prvních 6 dílů skoro na 4 a půl, 7. a 8. se mi moc nelíbily, tak jsem zvědavá, jak se to vyvine dál....