Recenze (118)
Slovo pacana (2023) (seriál)
Nejsem si jisty, jestli jsem chtel dostat takovy PTSD ale urcity momenty, stripky, hlasky, prezdivky, pravidla a atmosfera+prostredi, ve kterym jsem tak trochu vyrustal (I kdyz ne zdaleka tak brutalnim) hituji slusne. Ustredni song totalni bomba.
Fallout (2024) (seriál)
Bozi, musim zahrat F3 a New Vegas asi... Muzu chapat 3 postavy jako jakysi 3 playstyly typickych hracu? Libi se mini plottwisty, neorthodoxni reakce, krvavost i humor, tempo, stylizaci, atmosferu, lore. Lehke a hrave. Libi se mi, ze ze me serial nedela blbce a nemusi mit vsechno skrz nejakou B postavu neco vysvetlovat. A vyjimecne je to serial bez FILLERu. Parada!
Peníze těch tupců (2023)
horkosladky feelsgood dokument s vybornym castem! Kratky, uderny a zabavny!
Fallout - Konec (2024) (epizoda)
Please stand by! Ja snad dnes zastreamuju Fallouta jak me to naladilo. +Atmosfera nasili se spetkou humoru a odlehceni +Stylizace +Pritroubly-naivni vyraz hlavni hrdinky +Jako vzdy fantasticky Goggings! Bezstarostna, stylova, hrava a zabavna popcornovka. Snad to nepokazi!
Gentlemani (2024) (seriál)
V druhe pulce ztratilo tempo i styl :(
1883 (2021) (seriál)
Surovy RAW steak, polity filozofickými Sheridanovymi hlaskami. ANO, SEFE!
The Beekeeper (2024)
I beekeper, i protect hive.
Wonka (2023)
Trailer vyzobal nejlepsi zabery, songy slabsi, kamera se moc nesnazila. Nevyuzity potencial Umpa Lumpy (zaslouzil by si tak 5x vetsi stopaz) a Rowana. Mistama fakt dost cringe a hloupe i na deti.
To se mi snad zdá (2023)
Life of Čeky
Finestkind (2023)
Chlapsko-bratrsky balzam na dusi, ktery jsem po nekonecnych woke srackach potreboval.