Recenze (591)
Vražda v Paříži (2023)
Tohle bylo hodně dobrý. Řekla bych, že lepší, než jednička. Ta byla taková rozpačitá. Tohle už mělo švih a vtip. 4,5*
To nic, drahá (2022)
Tak nějak se to na konci celý zamotalo a překombinovalo. A přitom vizuál byl skvělý a herci taky.
Láska & gelato (2022)
Strašný. Film jako takový není špatný, ale není vůbec podle té knihy. Na té jsem milovala neafektovanost hlavní hrdinky. Filmová je pravý opak.
U tebe nebo u mě? (2023)
3,5*
Šťastný nový rok 2: Dobro došli (2021)
2,5* celkem o ničem.
Zbožňovaný (2021)
2,5* Celkem depka
Encanto (2021)
Písničky jsou fakt skvělé 4,5*
Téměř dokonalá tajemství (2019)
Na začátku jsou na sebe dost zlí. No pak se to zlepší, přesto to není úplně stopro komedie. 3,5*
Ženy a život (2022)
Jednoduché, slabé, rádoby vtipné... ale obsazení super a ač nerada, přiznávám, že tady Aneta válcuje úplně všechny. Dokázala bych se na její Ilonu dívat další dvě hodiny.
Tenkrát na Západě (1968)
Hudba špičková, film extrémně zdlouhavý, příběh zajímavý, spolupráce hodnýho a zlýho osvěžující. 3,5*