Recenze (532)
Nezastavitelný (2010)
Kdo má rád lokomotivu Tomáše, může si přidat o hvězdu víc.
Živí mrtví (2010) (seriál)
První díl vykonal své a navnadil, bohužel pak už to šlo z kopce.
Red (2010)
Too much is too much. Stačilo o trošku míň a mohl to být téměř kult, takhle je to přeplácaný Ein Kesl Buntes.
Američan (2010)
Snaha o art zničila vše ostatní, nekonečné pohledy do dáli, vševědoucí tvář to vše dělá z filmu chvílemi až komedii. Scenérie jsou sice super (stejně jako italská prostitutka), ale tím to končí.
Benga v záloze (2010)
Prvních 30 minut a závěrečné titulky jsou skoro na pět hvězd, bohužel to mezi sráží film do průměru.
Cela 211 - Vězeňské peklo (2009)
Po dlouhé době nepředvídatelný film.
Zakázaná zóna (2010)
Film o něčem úplně jiném, než říká název trailer i promo fotky. Film o cestě a poznání podbarvený ambientní hudbou.
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Hodně úzkoprofilová a hodně extrémní zábava. Je jasné, že tohle není masovka, která bude lámat rekordy v box officech. Nicméně pro fanoušky počítačových her a trochu geeky je film jasná povinnost. Audiovizuální orgie nemají chybu a jedinou věcí, kterou jsem moc nepochopil zůstává fakt proč hlavní roli musel hrát zrovna Cera (nemám znalost předlohy). Ostatní casting je ok a hlavně Culkin chvílemi i Ceru zakrývá.
Zatím spolu, zatím živi (2010)
Nebylo to tak špatné, konec filmu je trochu vatován syntetickým popkornem (reklama na MB a digitální býci), ale jinak to docela odsýpá a některé pasáže i rozesmějou (např. když Cruice ukáže po dlouhé době svůj six pack). Počáteční čistící scéna v letadle v rytmu tanga je vrchol, škoda, že to potom jde s filme dolu.
Poslední vládce větru (2010)
Není to taková békovina, jak všichni slibovali. Shyamalan jde sice stále s kvalitou dolů, ale zkouknout se tenhle film rozhodně dá. Hodně tomu pomáhá rozumná stopáž a rádoby LOTR aranžmá. Je to taková lepší Bolovina.