Recenze (392)
Očista: Volební rok (2016)
Az na po3.mi definitivne doslo, ze rejza sice ma jakys takys smysl pro akci, ale scenar smysl resit nema, bo ho neresil ani on😆. V ramci usinani lepsi do sebe cpat chemii.
Očista: Anarchie (2014)
Zkusil nekdo tomu mantakovi rict, at mu napise scenar k k tem jeho ptakovinam?
Pach krve (2003)
Pridana hodnota nulova.
Očista (2013)
Si tak rikam, kolika dolary Ethan prispel do rodinneho rozpoctu. Nebo co si snupnul pri podpisu smlouvy. Scenarista by mel odevzdat tuzku a jit krmit kachny. Takhle podelat solidni namet. 5 minut po konci filmu menim na odpad.
Obsluhoval jsem anglického krále (2006)
Film jsem videl v roce sveho vzniku a pak dnes. Odnesl jsem si pocit, ze pred temi 14 lety jsem se do toho nemohl zakoukat. A to zustalo filmu i dnes. Tezko rict, co vse na tom bylo spatne, zda prestylizovanost snimku, nudny scenar, hlavni predstavitel, ktery pusobi a funguje vylozene kakofonicky a uz vubec netusim, zda to byl Menzeluv genialni zamer nebo prehmat... Tak jako tak trpi tou zvlastnosti koukatelnosti a zaroven lhostejnosti, zda na to koukat ci nikoliv. Zvlastni hybrid, ale urcite ne v tom pozitivnim slova smyslu.
Kdo z koho (1999)
Nevtipne
Avengers: Endgame (2019)
Spektakl se nekonal, scenar a dialogy na urovni talentovaneho jedince v 8. tride ZS. Roztahane, nespojene a za tu plnou zumpu patetismu v posledni pulhodine davam skoroodpad. 3 hodiny ukrutne nudy. Tam chybel uz jen Rakosnicek ve skafandru a s vodnim delem a Kremilek s Vochomurkou, kteri by michali lektvary. Za to by si Russaci meli jit sednout a mel by jim propadnout majetek.
Avengers: Infinity War (2018)
Tezko rict, jak by tomu pomohla max.100minutova stopaz. * dolu za dabing Thanose Miroslavem E. Nema tam tu spravnou drsnost. Dalsi za to, ze se vzdycky s jednim smejdem musi popasovat minimalne dvojice evendzru, proste klasika tzv. na prasaka. Nejvetsi pozitivum je v tom, ze jsem to sjel na 4x cca v prubehu tydne a nicemu to nevadilo. * navic za Tyrona Lannistera😅. Jinak je to samozrejme debilita, ale holt je treba respektovat zanr.
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Samozrejme je to chujovinka a oddychovka, ale koukatelna a ne stupidni.
Láska z pasáže (1985)
Jak ohvezdickovat neco, co jsem na tajnaka videl v 7, 10 a ofiko v 15, naposledy ve 40🤔? Jednoduse. Do 15 to bylo za 5*, dnes jako prijemne reminiscence starych casu za 3.