Recenze (1 667)
Outer Banks - Kompas pro štěstí (2020) (epizoda)
A proč vlastně ne. Zatím to běží tak jak má... Tak uvidíme co se z toho vyvrbí. 3* 66%
Outer Banks - Začátek (2020) (epizoda)
Příběh o rádoby amerických floutcích... tohle moc nedávám, ale prozatím to vypadá zajímavě. A hlavní čtvěřice mi docela sedí. 3* 68%
The Last of Us - Rodina (2023) (epizoda)
Trošku jsem se bál, že proběhne nějaká levá u toho jeho bratra. To by mi opravdu nesedlo. Takhle je to mnohem čistší. A nadále seriál postupně graduje. 5* 86%
1923 - Pravidlo pěti set (2023) (epizoda)
Tak tento díl je po dvou průměrných zase parádní. 5* 85%
1923 - O oceán blíže k osudu (2023) (epizoda)
Jako já chápu, že to potřebuje Sheridal trochu natáhnout. Ale takhle prznit a zbytečně protahovat linku Spencera... To mě teda pěkně sere. Už teď je jasné, že budeme mít druhou řadu, tuhle tedy nějak doklepu a bude se těšit na to až Spencer dorazí domů. 3* 68%
The Last of Us - Vydržet a přežít (2023) (epizoda)
Perfektní díl ve kterém nechybělo naprosto nic. 5* 88%
Velryba (2022)
Docela velkej náhul! Aronovsky šel zase do plnejch! Jednu hvězdu dávám za hudbu. Je brilantní. 4* 78%
Jedna rodina - Šaty na sambu (2022) (epizoda)
Faktem je že na to koukám hlavně kvůli Zuzaně Vejvodové. Ta ženská je naprosto skvěle napsaná a hraje to dokonale... Tak strašně mě sere, že to nemá obdoby. :-)) Hlavně za její výkon dávám 3*
Jedna rodina - Šťastnou cestu (2022) (epizoda)
Faktem je že na to koukám hlavně kvůli Zuzaně Vejvodové. Ta ženská je naprosto skvěle napsaná a hraje to dokonale... Tak strašně mě sere, že to nemá obdoby. :-)) Hlavně za její výkon dávám 3*
Jedna rodina - Johan (2022) (epizoda)
Faktem je že na to koukám hlavně kvůli Zuzaně Vejvodové. Ta ženská je naprosto skvěle napsaná a hraje to dokonale... Tak strašně mě sere, že to nemá obdoby. :-)) Hlavně za její výkon dávám 3*