Oblíbené filmy (10)
Útěk do divočiny (2007)
Pláž (2000)
Tenhle film mi změnil život, když jsem se rozhodnul jet tam kam on, tak jako on...
Max a maxipříšerky (2009)
Dokonalý útok na všechny dospělé děti. Na všechny kdo se nezaobírají předlohami, logikou ani myšlenkou. Stačí jen neřešit a nechat se pohltit vlastníma vzpomínkama na to, jak jsme viděli kdysi dávno svůj vlastní dětský svět.
Himaláj - Karavana (1999)
Vzalo dech, dalo touhu prožít!
Bratři (2004)
Severské filmy nejsou příliš často komediálního zaměření a tento snímek se nijak neliší. Byl to ale múj nejlepší filmový zážitek roku 2005. Herci hrají svoje role naprosto lidsky, obvzláště dobře své dvě rozporuplné role zvládá Nikolaj Lie Kaas. I atmosféra válečné zony v afgánistánu, leč jen ve filmu naznačená, je realističtější, než spousty čistě válečně točených filmú a příběh mě udržel celou dobu v napětí. Americká verze se už tolik nepovedla. Susanne Bier se totiž daleko více zaměřuje na prožitky a pocity jednotlivých postav, které se vyrovnávají sami se sebou a se svými činy než její mladší "hamburgerová" verze, která se líbila jako celek, ale nic víc jsem v tom neviděl.
Sunshine (2007)
Pouštím si ten film pravidelně každý rok v zimě. Mám pak chuť jít si koupit sluneční brýle a opalovací krém, i přesto že je za oknem metr sněhu.