Recenze (116)
Komici (2009)
Proklatě dlouhá stopáž a plytký příběh s nepříliš scenáristicky zvládnutým koncem ...ale je tam tolik skrytých životních pravd, talentovaný Rogen a v malé roli můj milovaný Hill, který mě rozesměje už jen svým pohledem... ten film jsem rozhodně neviděl naposledy...
Volání o pomoc (2007)
Je to výborný film, který se nesnaží těžit jen z 11. září. Jen mám pocit, že Cheadle hrál moc křečovitě. To Sandlerovi seděla skvěle i role ve své vlastní vzpomínce. Když ale porovnám jeho a Carreyho ve 23, tak pro mě bohužel prohrává. Po 500 dní se Summer mě také zklamal návrat do reality průměrných soundtracků. Ale celkově působí solidně, na tu stopáž málo hluchých míst a ani to citově nevydírá (jako například Nezapomeň na mě).
Nezapomeň na mě (2010)
nuda, strašlivá nuda... pattinson sice ukázal, že hrát umí, ale to je tak vše, co je na tom filmu pozitivní ...samozřejmě až na samotný závěr, kdy mi proběhl mráz po zádech...
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
Bůhví, jak by to dopadlo, kdyby takový scénář dostal někdo opravdu schopný, Přes Jenningsovu odfláknutou práci to jsou silné čtyři hvězdy. Britové Freeman a Nighy zahráli vyvedeně, má milovaná Deschanel nezaostávala, jen to přehrávání Rockwella. Maniodepresivní Marvin je opravdu dokonalý, jen kvůli němu jsem přemýšlel nad plným počtem.
500 dní se Summer (2009)
soundtrack 5*, joseph 5*, webb 5*, scénář 4*, zooey 4* ...slabších pět hvězd, jež podporují i osobní vzpomínky, které až nečekaně často proplouvaly během sledování napovrch...
Chcete být milionářem? (2000) (pořad)
Na 4* to sice není, ale v porovnání s jinými pořady garantující rychlou výhru, je tohle vlastně něco jako erotický film mezi německým fekálním...
Česko hledá SuperStar (2004) (pořad)
Nikdy jsem to nedokázal ignorovat, i když jsem to upřímně nesnášel.
VyVolení (2005) (pořad)
Aspoň bylo vždy o čem kecat. Když člověk vypnul mozek a zapnul Primu, dalo se i zasmát.
Nikdo není dokonalý (1998) (pořad)
Z nostalgie a za noci při svaťáku.
Česká policejní akademie 1. (1993) (TV film)
5* by bylo za MC, 1* za příšerné video ...průměr 3 + Máš akvárko? a je to za 4*, i když tu VHS si asi už nikdy nepustím :)