Recenze (377)
John Q. (2002)
Tolik zvučných jmen a taková sračka...
Pomsta (1999)
Helen Mirren je skvělá, teenageři průměrní, Williamsonovi se tentokrát scénář dost nepovedl. Škoda, mohl to být mnohem lepší film.
Šest pohřbů a jedna svatba (1998)
Slušná černá komedie s imbecilním závěrem. Ve stejném žánru natočila Cameron Diaz mnohem lepší kousek, a to film Hlava nad vodou.
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
Anderson by měl přestat psát scénáře. Postrádá totiž sebemenší smysl pro logiku a na tomto filmu je to vidět ještě víc než na těch předchozích... Akce je slušná, Milla je super, jen mi dost vadilo neskrývané vykrádání jiných filmů v čele s novým Dawn of the Dead.
Supernova (2000)
Nebylo by to špatné, kdyby to nebyla tak otřesná nuda. Tenhle film měl rozhodně na víc. Škoda...
Darkman (1990)
Nudná hloupá neoriginální zhovadilost zalitá tunou klišé. Neeson je úplně mimo.
Jako kočky a psi (2001)
Méně infantilního a více inteligentního humoru, než jsem vůbec čekal. Já se bavil skvěle. A tentokrát musím pochválit i český dabing.
Já, robot (2004)
Poprvé jsem se neubránil nadšení. Při druhém shlédnutí, se znalostí pointy, jsem se první polovinu filmu už nijak zázračně nebavil. Proto "pouze" čtyři body.
Dům tisíce mrtvol (2003)
Dobré horory mám rád, ale tahle stupidní slátanina mezi ně opravdu nepatří. Děj je z poloviny vykraden z Texas Chainsaw Massacre a z poloviny se snaží tvářit lynchovsky divně, což se mu ale zoufale nedaří. Herci strašlivě přehrávají, hudební doprovod je hrozný a likviduje už tak dost chatrnou atmosféru... Ztráta času.
Noc v Roxbury (1998)
Úmyslně imbecilní. A právě proto celkem zábavné. Občas překvapí nečekaně kvalitní vtipky (deník).