Recenze (377)
Xena (1995) (seriál)
Ve chvíli, kdy jsem pochopil, že Xenu nemyslí autoři ani trochu vážně, se mi to začalo líbit...
Konec světa (1999)
Zabte mě, ale vážně se mi to líbilo. Gabriel Byrne byl cool, zaujala mě spousta scén v čele s ukřižovaným Arnoldem.
Batman a Robin (1997)
Katastrofa epických rozměrů.
Krvavý sport (1988)
Jedna z mála koukatelných VanDammovek. Má to spád, vtip, spoustu sympatických postaviček a nevadí, že představitel hlavního hrdiny neumí hrát.
Zámek hrůzy (1999)
De Bont postupně klesá do filmového bahna. Zámek hrůzy je trapný a nudný; ocení ho maximálne obdivovatelé Catherine Zeta-Jones (mezi které tedy já nepatřím). Jeden bod za slušné trikové záběry.
Živý terč (1993)
Vam Damme je pro tenhle film naprostá katastrofa. Od poloviny filmu jsem se modlil, aby ho už konečně někdo zabil a byl od něj pokoj. Hlavní potlesk patří Lanci Henriksenovi v jedné z jeho nejlepších rolí.
Ti druzí (2001)
Výborná Nicole Kidman a pěkné zpracování. Ale jinak jen nudná neoriginální duchařina. Tmavé kouty a vrzající dveře už na mě nějak nezabírají... "Překvapivou" pointu jsem uhodnul asi čtvrt hodiny předem.