Recenze (271)
Ztracený víkend (1945)
Alkoholicky opojné drámo o alkáčovi.
Monty Python a Svatý Grál (1975)
Oproti Brianovi méně filmové, ale více Pythonovsky střeštěné. Je fakt, že někomu kdo Pythonům neholduje tohle skvělé dílko nemusí sednout.
Dogma (1999)
Film, který si nebere servítky. První půlka je dokonalá, druhá a konec trochu ztrácí na síle, ale i tak.
Superbad (2007)
Naprosto skvělá komedie, která trhá bránice. Mintz-Please by se mohl přejmenovat na McLovina, protože nijak jinak mu už nikdo neřekne.
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Film, který odstartoval trilogii, které jde (s klidem) srovnat s původní STAR WARS trilogii co se oblíbenosti týče.
Piráti z Karibiku: Truhla mrtvého muže (2006)
Oproti jedničce razantně přibylo vtípků a Jacka Sparowa, nicméně skvělý díl, ale jednička je lepší.
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Kdyby tohle byl první díl naprosto neznámá značka tak bych neměl problém. Takhle, ale musíte srovnávat s Verbinskiho trilogií. Shrnuto: Mimo naprosto skvělého...wait for it... kapitána Barvosu není o co stát.
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
Podle mě, s jedničkou nejlepší díl, to že se to spoustě lidem nelíbí je asi zapříčiněno tím, že je asi desetkrát vážnější než zbytek ,,původní trilogie" anebo nemají rádi rozmáchlé digitální scény.
Demolition Man (1993)
Něco tak nehorázně srandovního tu dnes jaksi chybí a doufám, že bude dvojka kde vysvětlí používání mušliček.
Všemocný (2011)
Nejen že to je na dnešní poměry hodně originální, zároveň je to i skvěle natočené.