Recenze (37)
Rod Draka (2022) (seriál)
Obrovské zklamání a utrpení...90% nudná stupidní vata bez vlivu na děj...s GoT se nedá vůbec srovnávat, slovy klasika, to není ani jiný hřiště, to je úplně jinej sport
Crash (2004)
Skvely,drsny,nektery sceny nezapomenutelny...
Osudový dotek (2004)
Viděno po 13 letech...alternativní konec dost překvapil
Přátelé (1994) (seriál)
Nepřekonatelné a bezkonkurenční...i po letech!
Ray Donovan (2013) (seriál)
Snad umožní natočit 8.sezonu
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
Skvělý seriál držící kvalitu po celou dobu...Saul a Carrie mi budou chybět!
Fauda (2015) (seriál)
2 sezony vynikající,3. pro me nejslabší
Gentlemani (2019)
Velmi povedené
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Scenaristická slátanina plná vaty a debilních postav...nejpřeceňovanější seriál ever
John Wick 3 (2019)
Akce boží, děj zbytečně překombinovanej...