Recenze (37)
Expresní zásilka (2012)
Film není pro každého, ale věřím, že ten, kdo se občas na kole rád projede ve větší rychlosti a nevadí mu s řidítkami v rukou adrenalin, bude se mu film líbit. Tedy, co se hlavně akce a zpracování týče. Příběh ujde, není v ničem vyjímečný. Herecké výkony jsou také průměrné, v polovině filmu je stejně nahrazují kaskadéři a profesionální jezdci. Jediný herecký výkon, který stojí za řeč, je rozhodně Michael Shannon, který mě příjemně překvapil.
Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti (1999) (seriál)
Jeden z nejlepších krimi seriálů, které se pravidelně objevují v naší televizi. U nás zvlášť originální a nevšedné téma, někdy i dost citlivé. Herci skvěle zapadají do vyšetřovacích praktik a skoro každá epizoda zaujme, což je zvlášť u krimi vyjímečné.
Bílá vrána (2008)
Těžký život mají lidé s postižením. Ještě hůř jsou na tom ale ti, kteří se o ně musejí starat a na svůj život nemají moc času. Přesně to je příběh Thomase, který se těžce vyrovnává s tím, že se ve věku, kdy by měl zažívat nejlepší roky svého mládí, má za sebou stále svého autistického bratra... Jednoduchý příběh, výborné herecké výkony a silné a emoční zpracování. Výborný snímek...
Smrtící léčba (1996)
film neni az tak spatny - herecke obsazeni je vyborne, scenar je taky prijatelny, bohuzel, to zpracovani uz neni ono. Neni to nikterak zdlouhave, stopaz je akorat. Bohuzel, film je takrka bez prekvapeni - hlavne v zaveru bylo takrka jasne, jak se jake sceny a situace budou odehravat, coz si clovek u filmu podobneho razeni a zeme puvodu uz zvykl...
Černá mše (2007) (seriál)
havrani, voodoo a patlani krve po lidech - scenarista je jasnou ukazkou, ze drogy jsou spatne :)
Žába k zulíbání (2002)
schneider odtahne film ve skvelem tempu a divak se opravdu nasmeje. bohuzel ostatni herci uz jsou nekde jinde...
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
ocekavani bylo asi vetsi, nez samotny film. i kdyz... prvni polovina filmu me doslova nudila, od milaska se to rozjelo a film chytil velmi rychle, a navic skvele tempo. nakonec jsem se zrejme dockal toho, co jsem ocekaval, ale musel jsem se k tomu protrapit. a navic, ja to 3D nesnasim a ta delka filmu je taky az moc dlouha...
Beznaděj (2006) (TV film)
ohromna kravina- hrozni herci, nudne dialogy, proste prvotridni skvara.
Návrat do Silent Hill 3D (2012)
nuda, nuda, nuda... hrozně natočené, hrozní herci a naprosto dementní scénář. po dlouhé době jsem litoval peněz za lístek.
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Asi nejsnesitelnějši díl z celé série. I když romantické prvky, grafické kraviny (malá renesme) nebo vtipné-nevtipné vtipy docela zanechávají špatný dojem, nicméně pro ženskou část publika je tu buď zanedbatelná stránka nebo naopak, romantické pasáže jsou pro dělané přímo pro ně. Nicméně z mého pohledu na mě nechalo dojem hlavně grafické zpracování (úvodní titulky) a hlavně závěrečný boj, který byl dle mého nejlepší moment celé série.