Oblíbené filmy (10)
Čtyři svatby a jeden pohřeb (1994)
Tohle je jeden z mých nejoblíbeněnjších filmů a asi jeden z mála, kde mě neirituje Hugh Grant. Mám anglický humor ráda a tahle věc se povedla. Kouknu se na ni pokaždé znovu a ráda
Do naha! (1997)
Skvělá komedie, u které se vždycky pobavím. Téma filmu je originální a co je největší přednost, je zpracováno decentně a vtipně. Umím si představit, že by to klidně mohlo dopadnout jako americké béčko. Nicméně nestalo se a je to nadčasový film. P.S. Robert Carlyle je jako vždy skvělý.
Život Briana (1979)
Jednoznačně nejlepší Monty Pythonovský film. Jednoznačně pět hvězd
Kokosy na sněhu (1993)
V podstatě to není žádné veledílo,ale já se u něj vždycky nasměju
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Bez diskuse pět hvězd
Vesničko má středisková (1985)
Legendární klasika, která se snad neokouká.
Pelíšky (1999)
Pdle mého názoru nejlepší Hřebejkův film, který dokonale zachycuje atmosféru šedesátých let.
Srdcová sedma (1998)
Tenhle film prostě miluju. Pointa mi přijde opravdu dobrá a člověka to přinutí i přemýšlet. John Hannah je prostě skvělý, někoho mi v tomhle filmu připomíná. P.S. Nikdo nečeká španělskou inkvizici.
Once (2007)
Tohle je film, který si na nic nehraje. Je citlivý, jemný a jednoduchý. Přesto, nebo možná právě pro to, neobyčejně působivý. Od prvního shlédnutí si mě naprosto získal a zařadil se mezi moje nejoblíbenější. Markéta i glenn jsou mile civilní a je vidět, že to ani nemuseli hrát. Hudba je geniální. Kdo má rád Frames a Swell Season tak jako já, si určitě přijde na své P.S. Dokonalá ukázka toho, že nemusíte mít miliony, abyste natočili skvělý film.