Recenze (27)
Anakonda: Honba za krvavou orchidejí (2004)
Mnohem zábavnější než nová Godzilla.
Banán (2010)
BANANAAAA! Velmi vtipný kraťas, při kterém se nelze nezamilovat do mimoňů.
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Příjemné překvapení, pěkná dávka vtipu a skvělých vedlejších herců (Pegg, Renner, Baldwin).
Fešák Hubert (1984)
Velmi dobrý film se skvělými hláškami. "Já jsem dobrák, ale svině."
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Naprosto nechápu ta malá hodnocení ostatních uživatelů. Šla do kina s jedinným účelem - pobavit se a to se mi splnilo na 100%. Nebylo tak dokonalé jako jednička, ale přesto velice dobré a vtipné. Viděno s titulky bez 3D.
2012 (2009)
Perfektní Emmerich. Nic víc, ale rozhodně nic míň.
Megažralok vs. obří chobotnice (2009)
Jsou skvělé filmy, dobré filmy, slabé filmy, špatné filmy, hodně špatné filmy a brak. Mega Shark versus Giant Octopus patří do kategorie brak, ovšem natolik moc, až se musí člověk u každé scény smát, nemůžete pronést "Dont love the ocean to much, it wont love you back" naprosto vážně - vlastně můžete, ale vyvolá to jen smích, a to právě dělá tenhle film. Skvěle jsem se pobavila.
Makléři (1990) (TV film)
Velice příjemná odpočinková záležitost s mladým Benem Stillerem.
Veřejní nepřátelé (2009)
Rozmýšlela jsem se mezi 4 a 5 hvězdičkami a důvodem je Christian Bale, v Eguilibriu (kde nehrál žádné emoce) byl naprosto úžasný, v Dokonalém triku velice slušný, bohužel mám teď jisté pochyby, že pořádné emoce zahrát umí, a také nevím co sleduje tím přitlumeným hlasem, který se tam naprosto nehodil. Ale nakonec tu 5tou hvězdičku dám a to za úžasnou hudbu a ještě úžasnějšího Johnnyho Deppa.
Přátelé (1994) (seriál)
Nejlepší sitcomový seriál vůbec, a možná nejen sitcomový.