Recenze (59)
Divoši (2012)
You don’t change the world, it changes you. Oliver Stone dokázal že ešte nepatrí na dôchodok a opäť natočil vynikajúci film. Všetko je dokonalé od obsadenia postáv cez kameru, strih až po hudbu. Celé je to plné krvi, násilia a ešte raz krvi. Asi nebude súhlasiť s väčšinou ale dvojitý koniec sa mi páčil, bolo to niečo čo som nečakal.
Funny Games USA (2007)
So, what do you want to do? You want to call someone? An ambulance, or the police? I won't stop you. Neither will Tom. Right, Tom? Well, what are you waiting for? Až po druhom zhliadnutí som ocenil tento psychopatický film. V psychickom týraní postáva som sa skoro vyžíval. Je tam veľa zbytočných nudných scén taktiež scénu s diaľkovým ovládačom si mohli tvorcovia odpustiť. Ale kamera, obsadenie psychopatov (aj ostatné obsadenie) a scény boli úžasné.
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
You have the supply, new you require the demand. A war with everyone... a world war. Po excelentnej prvej časti prichádza mierne sklamanie. Efekty, obsadenie, spomalené scény, bitky, soundtrack a zábery boli vynikajúce. Ale príbehu chýbala pútavosť a niektoré pasáže boli absolútne nedomyslené a nedotiahnuté. Jasným príkladom je scéna s Irene.
Srbský film (2010)
Nechutné, násilné, depresívne, sadistické, brutálne, zvrátené !
Amputace (2012)
Po zhliadnutí traileru som si povedal „To bude pecka!“ Ale nakoniec bol z toho priemerný horor. Sny/predstavy sú fantasticky natočené a koniec ma tiež veľmi prekvapil, no to je asi všetko čo je na tomto filme dobré. No musím povedať že na AnnaLyne McCord nie je fakt príjemný pohľad.
Imaginaerum (2012)
Zaujímavo vizuálne spracovaný snímok, no málo využité nápady ktorých tam bolo mnoho. Hudba od Nightwish mohla byť oveľa lepšie využitá, objavuje sa len v niektorých pasážach. V podstate to pripomína poriadne natiahnutý videoklip.
Zabiják Joe (2011)
Bohužiaľ nezdieľam väčšinové nadšenie. Z traileru to vyzeral byť zaujímaví film o takej „bežnej“ americkej rodinke. Prvá polovica ma vôbec nezaujala, no záver bol super. Scéna s kuracími stehienkami ma dostala.
Love (2011)
Na slovenské pomery je to celkom kvalitný snímok. Zaujme najmä mladých divákov. Celkom príjemný herci, no dialógy by mohli byť lepšie. V porovnaní s ostatnými slovenskými filmami za posledné roky je to celkom milé prekvapenie .
Warrior (2011)
Jeden z najlepších športových drám, aký som kedy videl. Veľmi dobre režisérsky zvládnutá. Silný rodinný príbeh kde bojujú proti sebe bratia. Jeden je bývalý vojak a druhý učiteľ fyziky. Tom Hardy podáva vynikajúci herecký výkon. Finále je vynikajúce a hrá pri ňom fakt skvelá hudba.