Recenze (102)
Světlo (1987)
Na svoj prvy kontakt s africkou kinematografiou (nepocitajuc Bohovia sa museli zblaznit) som sa tesila. A ostala som mierne sklamana. Film ma podmanivu atmosferu mystickosti, ale chybal mi hlbsi ponor do charakterov, do dovodov ich spravania sa, do ich obav a tuzob... Co bolo asi ciastocne sposobene tym, ze ide o posledny diel volnej trilogie, ktory na LFS prezieravo pustali pred prvymi dvoma(ktore som nevidela)....
Zelená kobra (1987)
Film,v ktorom ide viac o jednotlive sceny (v ktorych si clovek moze, ale nemusi najst hlbsi zmysel - vid.zaverecny suboj s clnom) nez o celistvy pribeh. Pre mna az prilis nasilna snaha filmu byt "art". Jedine co sa Vam vsak nepochybne vryje do pamati su oci africkeho princa.
Slepičí úlet (2000)
Jedina chyba filmu : Ze uz nechcem jest hydinu!!!
Welkeom tu Dongmakgol (2005)
Tento film mi velmi pripominal Forrest Gumpa, tym ako som sa mala chut smiat a plakat zaroven, tym, ako sa ciste duse dokazu milo, vtipne a naivne spravat vo vaznych a drsnych situaciach... Pacilo sa mi ako boli vykreslene charaktery, hlavne to, ze vojaci "lidovej" armady, neboli ti "zli" a postava americkeho vojaka "Seu Missa :)))" bola prijemnym osviezenim filmu... A spustanie po trave chcem skusit aj ja!!!!
Bournův mýtus (2004)
My name is Bourne. Jason Bourne.
Prime (2005)
Pohoda, klidek a tabacek. Absolutna pohoda, mila a prijemna romanticka komedia, "osviezenie" po tolkych azijskych filmoch, kde predsa len absolutny vrchol filmu je (a aj to len obcas) pusa na zaver. A absolutny skvost je aj posledna piesen od spevacky Rachael Yamagata.
Siworae (2000)
V tejto dobe mailov, je trochu okuzlenim vsedneho zivota spomenut si na stare dobre casy listovej posty, ked nebolo take jednoduche a rychle nieco napisat a poslat, ale prave o tu namahu krajsie a clovek sa i viac tesil... Mozno su kuzelne schranky na kazdom rohu, pri kazdej poste a clovek musi len skusit...
Protivný sprostý holky (2004)
Neznasam Lindsay Lohan... Ale skuste to pozerat zo spoluziakmi na hodine kovnverzacii s vasou uletenou americkou lektorkou a potom o tom este diskutovat... Sranda.
Sekai no čúšin de, ai wo sakebu (2004)
Az umru, nic na tomto svete se nestane a nezmeni, jen srdci nekolik se zachveje v rose jak k ranu kvetiny, tisice umrely, tisice umrou, tisice na smrt jsou znaveni, nebot v smrti a zrozeni nikdo nezustal jediny. Viete o COM je zivot? Je o LASKE. Otrepana, recyklovana, na tisic sposobov rozna a predsa ta ista laska. Clovek tuzi po velkej, NIKDY NEKONCIACEJ laske... Staci si pozriet film, telenovelu: naozaj existuju lasky na prvy pohlad, velke zivotne lasky, lasky, ktore prekonaju vsetky prekazky, lasky, ktore vyvrcholia JEDNOU VELKOU, STASTNOU svatbou. A bohuzial, tam sa vacsina filmov konci. A tam zacina realita. Realita, kde vam vadi, ze si vas mily nie je schopny po sebe(hoci ho stokrat upozornite) zavriet zubnu pastu. Taka je pravda : velka laska neexistuje...existuje len velka tolerancia. Myslim, ze nastal cas, dat si mensiu pauzu od azijskych romantickych filmov. Citim, ze uz vo mne nevyvolavaju take pocity, ake by vyvolavali, keby som nevidela ostatne.
Hrob světlušek (1988)
Najsmutnejsie a najdepresivnejsie anime, ake som kedy videla... O to smutnejsie a desivejsie, ze je pravdive. O to smutnejsie a desivejsie, ze sa odohravalo len pred sestdesiatimi rokmi....................................................... A mozno o to smutnejsie, ze sa podobne pribehy(mozno nie dosledkom vojny) odohravaju kazdy den v Afrike.... a nas to nechava lahostajnymi.