Recenze (41)
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Asi nepatrím do cieľovej skupiny Markizy. Hlavný vysielaci čas - HAMBA.
Megažralok vs. obří chobotnice (2009)
Po prečítaní komentára od Djkoma som si to nemohol nechat, klenot odpadov újsť. Celkom slušný úlet.
Doktor od jezera hrochů (2010)
Nebolo to zasa až tak zlé, teda aspoň ja som sa extrémne nenudil oproti niektorým iným filmom, ktoré majú omnoho lepšie hodnotenie.
Sociální síť (2010)
Na Facebooku, nie som registrovaný ale tento film, hlavne jeho obsah spravil na mňa nesmierny dojem. Spätne rozmýšlam, ako som ja zabíjal čas v nomebry 2003.
Rec 2 (2009)
Krásne sa na ten príbeh rozvinul. Už sa teším na daľšie pokračovanie.
Triangle (2009)
9/10 pre mňa osobne. Pozor moc sa nad tým nezamyšľajte, lebo sa zacyklite.
Halloween II (2009)
2* za môjho oblubeného režiséra 1* za závrečnú pieseň, inak tam toho čo by si zaslužilo hviezdičky príliš veľa nebolo. SLABOTA
Ink (2009)
Krása, nádhera, v rámci žánru klobúk dole.
Moon (2009)
Napriek originalite príbehu som sa väčšiu časť filmu nudil. Čakal som viacej podľa vysokých hodnotení. Tento film mi nie celkom sadol.
Antikrist (2009)
Za scénu s nožničkami ... brrrr ešte teraz ma z toho striasa.