Recenze (27)
Poslední pokušení Krista (1988)
Bude to znít trochu zvláštně, ale tento film mne přivedl ke křesťanství. (i přes protesty vatikánu).Takže díky :-)
Muž na Měsíci (1999)
pro mně velmi silné...
Doblba! (2005)
světlu vstříct
Kouř (1990)
pro mne trochu kultovní záležitost, nelze asi šmahem doporučit každému
Skřítek (2005)
možná jen zbytečně dlouhé
Eliška má ráda divočinu (1999)
totální ptákovina
Indiánské léto (1995)
za vzpomínky, za brutus :-)
Tootsie (1982)
:-)
Wyatt Earp (1994)
Snad jen trochu moc dlouhé, prospělo by zhuštění
Tenká červená linie (1998)
Hrozně utahané...