Recenze (88)
Šílený Max: Dóm hromů (1985)
Šíleného Maxe miluji, první dva díly jsem viděl asi stokrát. Tento mi z nějakého důvodu unikal a až teď jsem se na něj podíval. Bohužel z drsné jízdy je teď pohádka pro děti ve stylu Petra Pana. Je to kvalitně odvedená práce, ale uplně jiný žánr. Je vidět, že se autoři snažili Maxe přiblížit více publiku. Tři hvězdy si zaslouží, dávám 4 pouze z důvodu, že tuhle sérku prostě žeru.
Divoký Stomp (2007)
Prostoduchý černý film, který vyniká svou trapností.
Zatemněná demokracie (2010)
Tak tohle rozhodně není dokument, ale propagandistická sračka. A nejlepší je věta, musíme zpřísnit zákony "když nic neděláš tak se nemusíš bát" :-)
Odyssea (1992) (seriál)
Tohle jsem jako dítě miloval a ještě teď mám takový divný pocit, když si na to vzpomenu. Vím, že jsem se dokázal totálně vžít do děje.
Život je krásný (1997)
Krásný, vtipný, smutný, šokující.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Jak já to nenávidím a stará na to furt čumí. :-(
Dokonalá partie (2005)
je to sice blbost, ale mě se to líbí a nevím proč.
Láska je láska (2012)
Multikulti agitačka, problém je ten že cikána ani nehraje cikán a ani se tak nechová, nemluví, nežije.... a narodí se jim černoch, dědu z to klepne.. bože neskutečná hovadina. Jediný dobrý je Vetchý.
Babylon (2004) (pořad)
Vymývání mozků, totální propaganda!
Camille (2008)
Hodně zvláštní film, ale tak nějak zvláštně působivý..