Recenze (26)
Sanitka (1984) (seriál)
Kapánek do této problematiky vidím a jsem zhrozen jaké podmínky měli zachránáři v 60 tých letech. Handrkovat se o jedno lůžko a cestovat kvůli němu po celém městě, chvála bohu, že teď to funguje úplně jinak. Co se samotného seriálu týče, Mirek Dušín v podobě Jaromíra Hanzlíka jeho dementní brácha, který je evidentně na ťafku a submisivní čubička v podání Zlaty Adamovské jsou tak zralí na hodnocení maximálně průměrné. Ale za postavu doktora Skalky, kdy jeho patos dotáhl do takový výšin, že jsem měl pocit, že z něj spadne dolů na hubu, musím toto dílo posunout trochu výš.
Zázračná planeta - Série 1 (2006) (série)
Konečně se i takový plytký dement jako jsem já, může něco dozvědět o naší matičce zemi. Nádherné scenérie, trefný komentář a hlavně vynikající kamera. A úžasný biolog David Attenborough.
Krvavý sport (1988)
Tak jsme se přátelé vrátili o pětadvacet let zpátky, abychom se mohli pokochat nádhernými otočkami Jeana-Clauda Van Damma a celý film jsme se těšil na závěrečnou scénu, kdy poloslepý hrdina sestřelí cickatého yoshitsuneho. Myslím si že tento snímek byl jeho nejlepší v kariéře.
Teletubbies (1997) (seriál)
Tinki winki, třpyť se třpyť se hvězdičko, malinkatá bludičko a podobné vymývaní mozků naším dětem je opravdu na "pět" hvězdiček.
Turínský kůň (2011)
Na základě diskutujících na volné, jsem si tento snímek dnes musel "koupit" a opravdu jsem krom Stalkera neviděl větší shit. Ale asi nejsem dostatečně hluboký na to, abych tu maďarskou slátaninu pochopil.
BrainStorm (2008) (TV film)
Na české poměry fantastický scénář, trochu scifi, kapánek psychologie, ale hlavně úžasný výkon pana Brzobohatého, který vyústil do ještě úžasnejšího konce. Vůbec jsem o tomhletom filmu nevěděl, že existuje. Ale to nic nemění na jeho vyjímečnosti
Dilema (2011)
Průměrný film by si zasloužil tři hvězdy, ale za hokejový konec jsem tam přidal čtvrtou.
Avatar (2009)
Avatar, lituji jediné věci, že jsem tu krásnou scenérii neviděl v 3D formátu a prišel jsem určitě o dokonalou ejakulaci při kopulaci a já zažil jen ejakulaci pri filmové onanii. Nicméně vizuálně je tak dokonalý, že si nechám ujít i ten pocit kopulace.
Černobílý svět (2011)
Kurňa, jak je možné že filmy které v počátcích nechci vidět a podle recenzí místních pseudotvrďáků pak vystřelí v takovou ránu, že i mně "největšímu tvrďákovi" na databázi zvlhnou zase oči.
Rodina je základ státu (2011)
Nudný film o propagaci fízlovských praktik, kteří místo aby naháněli cigány za mačetové útoky na majoritu, potřebují vrtulník na údajného pachatele majetkové trestné činnosti.