Oblíbené filmy (10)
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
(Pôvodná, neremástrovaná verzia) Uznávam, že keď sa na to pozriem objektívne, tak je z filmárskeho hladiska vo všetkých zložkách najlepšie Impérium. No nemôžem si pomôcť, Nová Nádej je pre mňa to, čo si predstavím keď počujem STAR WARS. Každá jedna postava, scéna, dialóg, každé zaznenie Williamsovho soundtracku. Tá rozprávková naivita je neodolatelná a nikdy neskĺzne do otravnosti. Nádherný film a jeden z dôvodov prečo sa o filmy vôbec zaujímam. May the force be with you...always.
Ed Wood (1994)
Najlepší Burton, najlepší Depp, najlepší Shore, v mojom najobľúbenejšom filme o filmoch.
Koyaanisqatsi (1982)
Jeden z mojich najsilnejších audiovizuálnych zážitkov.
2001: Vesmírná odysea (1968)
2001: Vesmírna odysea vo mne zakaždým prebudí nadšenie z toho, čo môže film dokázať. Možnosti sú nekonečné.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Vďaka Tarantinovi som sa stal filmovým fanúšikom a má na tom špeciálny podiel aj práve tento film. Film s veľkým F, ktorý je pre mňa srdcovou záležitosťou a ktorý môžem pozerať stále znova a znova a nikdy ma neomrzí.
Magnolia (1999)
"This is something that happens..."
Vyvolený (2000)
Superhrdinský mýtus v tej najinteligentnejšej forme predtým, ako to bolo cool.
Frankensteinova nevěsta (1935)
Absolútny vrchol zlatej éry hororu. Film, ktorý definuje tri dekády žánru.
Braindead - Živí mrtví (1992)
Moje telo ma pri prvom pozretí tak bolelo od smiechu, až som si to najvtipnejšie finále pretrpel. Milujem to.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Všetko už bolo povedané, tak by som to asi zhrnul takto: prišiel jeden podivín z Nového Zélandu a natočil nesfilmovateľné fantasy, ktoré pravdepodobne vo svojom žánri nikto nikdy neprekoná.