Recenze (13)
Strážci - Watchmen (2009)
I když nechci musím dát pět hvězdiček za sfilmování něčeho co bylo pro mě nemožný sfilmovat do jednoho celevečeráku
Sejmi je všechny (2007)
Podle mě nejhorší film všech dob...
Rytíři ze Šanghaje (2003)
Pro mě nejhorší Jackie Chan natočenej v Hollywoodu takže nejhorší Chan vůbec .....strašná byla hlavně příšerná hudba ,která byla uplně mimo.
Co ta holka chce (2003)
Nechápu že jsem první co dává odpad.
Sin City - město hříchu (2005)
Je to neco mezi čtyřkou a pětkou, ale rozhodně jsem se bavil stejně jako u komixu, místama možná i víc. Film má stejně šílený tempo vyprávění tak chápu že to někomu nemusí sednout. Takže komu se nelíbí komixová předloha tomu se nebude líbit film.
Pláž (2000)
Tenhle film se opravdu nepovedl. S knížní předlohou má společnou snad jen tu pláž.
Riskni to s Polly (2004)
Neoriginální romantická komedie. Film zachraňuje pouze netradiční Philip Seymour Hoffman
Dobrodružství Barona Prášila (1988)
Asi nejvíce nedotažený film Terry Gilliama nebýt vizuálnosti filmu tak by to bylo za dva.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Jeden z nejlepších nových válečných filmů který spíše než film působí jako dokument.
Braindead - Živí mrtví (1992)
Skvěle zvádnutá parodie na horror ale stále není lepší než starší Bad Taste