Recenze (14)
Baraka - Odysea země (1992)
Dokument který slova nepotřebuje..diváka chytne a už nepustí. Doporučuji!
Může to potkat i vás (1994)
Hezká pohádka s překvapivým koncem. Doporučuji :)
Pretty Woman (1990)
Moje srdcová záležitost. Dokonalé, sladké, naivní, kýčovité.. Musím zvláště pozvednout perfektní herecké výkony. Julii Roberts v tomhle filmu věřím všechno, jak roli prostitutky tak ženy z lepší společnosti. No a pak je tady ještě Richard Gere s neuvěřitelným hereckým talentem a charismatem.. jeho usměv spojený s kouzelným pohledem podlamuje kolena snad všem ženám.
Počasíčko (1994) (pořad)
Tohle že je erotika? Mladá slečna přijde, ukáže prsa a odejde. To snad ne.. Dávám jednu hvězdu za nostalgické vzpomínky a smích co ve mně jeden díl po x letech vyvolal.
Zlatíčko (2004)
Ano, přiznávám že scénář už tady v podobném ražení nejednou byl ( nepoučitelný lamač ženských srdcí, náhle vystřízlivění, litování chyb a touha stát se lepším člověkem ). Ke konci jsem se dočkala i záběru jedoucího hlavního hrdiny autem se slzami v očích za doprovodu dojemné písně. Moc mě bavily promluvy a mimika hlavního hrdiny do kamer které provázejí diváka celým filmem, zde měl možnost ukázat herecký talent a myslím že to zvládl na výbornou. Někdo by řekl že neurazí ani nenadchne ale já říkám ***** . Nemohu hodnotit jinak, a navíc..když Jude Law je tak zatraceně sexy!
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Pod názvem tohoto filmu jsem nalezla jedno z nejlépe zpracovaných dramat válečného období. Příběh lišící se od většiny ostatních válečných filmů tím, že neprobíhá na bojišti kde jsou prolévány hektolitry krve ale jaksi v zákulisí, naskýtá intimní seznámení s postavami za což se klaním režii. Není nouze o výborné herecké výkony ( zvláště dvou malých hrdinů ) , dramatičnost a spád děje, to vše na podkladě perfektního scénáře. Všichni lidé pláčou stejně, ať už židé či němci. Jen škoda že v té době se pláč židů nebral vážně..toho odporného němce ve filmu mi opravdu líto nebylo. Pro mě osobně byl film přínosem, na chvíli jsem utekla od záplavy upovídaných komedií a prostřílených stříleček a připomněla si kruté a bohužel pravdivé události minulých let. Musím doporučit!
Koki (1997) (seriál)
Seriál mého dětství. Roztomilé a zábavné příběhy ze života kur :-)
Boy Culture (2006)
Homosexuální tématika, nepochopitelný tok filozofických myšlenek a usměvné scény v podání Jonathona Trenta. To vše najdeme ve snímku Boy Culture, který se ihned po shlédnutí zařadil mezi mé nejoblíbenější filmy.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Tématem mě velmi blízké prostředí pacientů, sestřiček a lékařů nabírá v tomto seriálů jiné dimenze. V každém dílů, který jsem měla tu čest shlédnout se odehraje několik totálních medicínských absurdit a lékařské prostředí zde bylo zvoleno snad jen jako kulisa k nezajímavým životním příběhům nudných hrdinů. Ruku v ruce s toporností herců se z Ordinace stává televizní humus a film s čistým svědomím hodnotím hodnocením odpad.
Kameňák 3 (2005)
Potřetí v Kameňákově, potřetí nám Zdeněk Troška servíruje vlnu vrchol buranství a nevkusu. Za naprostou absenci příběhu, za neherectví herců a za hloupé většinou naprosto nevtipné vtipy by si film zasloužit zahodit do odpadu. Za těch pár povedených gegů a za Lubomíra Lipského dávám jednu hvězdu, ovšem s příslibem, že pokud mistr Troška natočí Kameňák 4 ztrácet čas s ním už nebudu.