Recenze (126)
Pastýř (2023)
Nadherne, atmosfericke, jedinečné. Zanechá prijemny pocit na srdci.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Hned som sa dosral, tá nostalgia, hudba, stále to proste disponuje tým čarovnom z pradalekej galaxie a človek si akosi uvedomuje, že je to finále. J.J. Abrams servíruje všetko čo chceme vidieť a Williams mixuje čo chceme počuť. Moje srdce jasá a aj hodinu po vzliadnutí mnou stále hýbu emocie. Nemám žiadnej výhrady a emočne to na mňa naozaj veľmi fungovalo, slzy som mal v očiach 3x, dav okolo mňa šalel, jojkal a híkal, možno preto že ľudia blízkeho vychodu sú hlučnejší, možno preto, že si to viac vychutnávajú a ja som film videl v tomto prostredí, malo to na mňa silnejší dopad a zaručilo mi to krajší zážitok. Videné na premiere v Tel Avive v najvačšej sále cinema city s fakt dokonalým zvukom.
Lví král (2019)
Veľmi silná záležitosť, kde emocie pracujú silnejšie ako pri originále, vdaka realnejšiemu spracovniu, sú aj pocity intenzívnejšie. Najlepšie postavy jednoznačne Zazu a Pumba. Simba ma moc neohúril, ale vyrovnáva to nádherný hlas Mufasu v podaní Jonesa ktorý je najcharizmatickejšou postavou celého filmu, čo na mňa ale v pôvodnej verzii rozhodne tak nepôsobilo.. Celé to chcem vidieť znova a nechať sa unášať celým tým mystickým, spritiualným dusnom, ktorému veľa napomáhajú energické africké vokály, ktoré tomu dajú akýsi nádych čistoty a sily prírody. Vzhliadnuté v najvačšej sále kina v Tel Avive pri premiére, kde ku koncu nechýbal zaslúžený potlesk celého obecenstva.
Mise (1986)
Veľmi emotívné, smutné a skutočné. Zábery na prírodu krásne a hudba úžasná. Niektoré scény by som vystrihol a film mohol byť o niečo kratší, každopádne má silnú myšlienku a dokonca mi vyhrkla aj slza...ľudia sú naozaj beštie.
Svět podle Prota (2001)
Myslím že tento film by mal vidieť každý kto je na pochýbách, v dnešnom svete ked si dokážeme vygoogliť takmer všetko, vo svete kedy duchovno totálne ruinujú fakty, tento film predostiera že pravda môže byť naozaj niekde inde a možno nám ani nieje súdené dozvedieť sa ju. Kevin Spacey TOP a hudba tiež. Dal by som si banán...
Ztracen v džungli (2017)
Radcliffova životná rola, prevedčivo zahraté, precítené, vidno že dal do toho srdce. Uvod bol síce zbytočný a molo sa ísť hned na ved, ale inak si celý film drží dosť hutnú atmosféru. Finálný popis osudu postáv ktorý prešli džunglou prekvapivý a emotívny.
Winchester: Sídlo démonů (2018)
Postava doktora dobre zahraná aj zaujimava, obdobie v ktorom sa film odohrava mi tiež veľmi sadol, ale na takyto horor by som prijal viacej lakačiek a celý dom mohli predstaviť trocha viac, kedže kvôli tomu sme to všetci pozerali. Menej "fantasy" scén by filmu takisto len prospelo a konec bol bohuzial najmenej zaujimava časť filmu.
Liga spravedlnosti (2017)
Najväčší problém tohoto filmu je jeho záporák, ktorý je nevýrazný a už vôbec nepredstavuje zlo ktoré by dokázalo zničiť celý svet, jeho schopnosti su vlastne len kopa farebnych, neuveritelnych efektov ktoré otravujú. Samostatné zliepanie hrdinov je ale celkom zaujimave a postava aquamana je najlepšia z nich. Hudba absolútne nevýrazná a humorných scén minimum, chýba tomu ten moderný komiksový šmrnc..škoda toho.
Thor: Ragnarok (2017)
Komixovky ma az tak neberú, ale toto bola totálna pecka.
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Po pravde som od toho nič nečakal a ani som nič extra nedostal, príbeh slabý, herci sa snažia, ale chýba tomu akési čaro. Jediné čo sa mi na filme páčilo sú kostýmy a hudba, ale tak, patrí to do čarovného sveta a pozor !!! Dali tam aj Johnyho a preto musím dať aspoň 3 čarovné hviezdičky.