Recenze (19)
Flashpoint (2008) (seriál)
3 hvězdy. Od celkových 5ti odečítam 1 za série 2 a další, kde moc hrajou na city a 1 odečítam za prst na spoušťi ve všech scénách.
Patrola (2012)
Abych pravdu řek, myslim že film dost utrpěl místy přehnanou akčností a věc s kartely nebudu radši ani komentovat. Mám zvyk všechny filmy o "policistech na ulici" srovnávat s Fort Apache the Bronx a bohužel musím říct, že End of watch se jeho kvalitám nepřibližuje.
Kutil Tim (1991) (seriál)
Dávám jednoznačně pět hvězd. Už jenom proto, že některé svoje vlastnosti v postavě Tima poznávam...
Elitní komanda zblízka (2012) (seriál)
Příšernost. Původně jsem myslel že po vynechání sprostých slov sem nenapíšu vůbec nic Informační hodnota prakticky nulová, zato Schappert tam mluví jako největší macho - což jsem u žádného skutečného veterána nikdy nezažil (ale pátm se sám sebe, jestli to neni jenom superdrsným dabingem). A pro simulace si mohli zvolit nějaký místo který terénem připomíná danou zemi (taková místa v ČR jsou, chce to jenom hledat). Prostě pro mě jako člověka se zájmem o vojenství a bezpečnostní problematiku co sledování utrpením.
Helena (2012) (seriál)
Nechápu proč se všichni ohánějí odpadem a tvrdí že je to lepší než Comeback. Tohle má oproti comebacku blíž k životu, neni to trapný hypochodr a psychopat + idiot + krkavčí matka + dementní děti jako Comeback.
Tunelové krysy (2008)
Dávám odpad, s tunelovými krysami a Vietnamem to má společného málo.
Údolí stínů (2002)
Velice špatný film. Herci se chovají tak jak by se vojáci v boji nikdy nechovali. Film je neskutečně patetickej a působí nepřirozeně.
Hon na myš (1997)
Dávám 5 hvězd, protože kombinace Laurel, Hardy a Jerry je geniální.
Za nepřátelskou linií (2001)
Pěkně hloupý a nešťastný pokus o film vycházející z události sestřelení cpt. S. O´Gradyho. Nicméně ve vytýkání chyb co se faktů, vojenství a chování postav nevim kde začít.
Hloubkový bombardér (1941)
Film je slušný, opět zdůrazňuje že "všechno musel někdo vymyslet". A jenom bych se zeptal, do psal ten obsah tady?!?