Oblíbené filmy (10)
Leon (1994)
Pre mňa osobne filmová srdcovka. Videné miliónkrát a neváham si to pozrieť ďalší milión. Neskutočne sympatické postavy v podaní Jeana Rena, ktorý síce hra trošku mdlo no k postave sa to hodí a ešte mladučkej obľúbenkyne Natalie Portman, ktorá predviedla úžasný výkon. Svojou réžiou Luc Besson pre mňa stvoril dokonalý film, i keď vo svojej podstate veľmi smutný a tragický. Hudba Erica Serra magická, očarujúca. Proste nesmrteľná klasika.
Příchozí (2016)
Devátá brána (1999)
Pre mňa ako milovníka kníh mal film pridanú hodnotu, aj keď s predlohou nie som oboznámený. Odhliadnuc od toho si však myslím, že film je zručne natočený, je napínavý a zaujímavý nie len knižnou tématikou, ale aj mysterióznou zápletkou. Depp sa úlohy zhostil bravúrne a vžil som sa do atmosféry tajomna spolu s ním. Jeden z mojich top filmov a osobne mu nemám čo vytknúť.
Zahrada (1995)
Tak krásny, tak poetický, tak jednoduchý, tak pomaly plynúci... Roman Luknár vo svojej najsympatickejšej úlohe. Z filmu aj zo samotnej záhrady cítiť pokoj, radosť a slobodu. Čarovná atmosféra človeka uhranie. "Ku***, je tu ale pekne."