Recenze (147)
Love/Hate (2010) (seriál)
Hodně slušná gangsterka o velkých penězích, špíně a dně Dublinu.. První tři série jsou parádní, dál už mi to nijak zvlášť přínosné nepřijde.
Max a maxipříšerky (2009)
Sendakova předloha patří mezi mé nejoblíbenější knížky, proto mi trvalo odvážit se pustit si film. Animovaný kraťas by asi stačil, ale nedopadlo to podle mého nejhůř. Nicméně rozdíl mezi poetičností knížky a filmu je asi jako rozdíl mezi jejich českými názvy - ze souboje "Max a maxipříšerky" a "Tam kde žijí divočiny" mi jako jasný vítěz vychází Divočiny..
Zmizení Eleanor Rigbyové: Oni (2014)
On i Ona jsou každý zvlášť docela fajn, ale od "společného" filmu byla blbost čekat nějaký nadhled nebo jakýkoliv jiný přínos. Ony ty pohledy nejsou zas tak extrémně odlišné, aby si člověk nedokázal poskládat všechno dohromady na základě jednoho z nich (i proto hodnotím oba stejně, nechci jednomu nahrávat jen proto, že byl první), a když jsou k dispozici oba, smysl jejich prostého spojení v jeden film mi úplně uniká. Každopádně mě mnohem víc než hlavní postavy zaujaly ty vedlejší (především tedy jejich představitelé), konkrétně profesorka Friedmanová (Viola Davis), která má větší prostor v dámské části trilogie, a Spencer Ludlow (Ciarán Hinds) z části pánské. I z úcty k nim tento film raději nechám bez hodnocení..
Taková zvláštní rodinka (2001)
Moc mě potěšil výběr hudby, taky Anjelica Huston a předěly jednotlivých kapitol. Jinak mě ale u Andersona víc baví výtvarné hříčky a rutiny než hraní si na drama (byť komediální).
Je třeba zabít Bona (2011)
Irská tvrdohlavost mě moc baví a většina herců v Killing Bono mě bavila taky, proto film hodnotím celkem vysoko, ač mi zabral tři dny, protože pohromadě to moc nedrží, takže se každou chvíli našlo něco zábavnějšího..
Pět minut v nebi (2009)
Velice slušné drama, které totálně popravil otřesný konec, což mě dost zamrzelo, téma je mi blízké a vypadalo to tak nadějně..
Ballykissangel (1996) (seriál)
První série je výborná, druhá celkem slušná, další nehodnotím, pokazilo by se to.
Co by kdyby (2014)
Příjemná, místy i vtipná telenovelka..
Láska na kari (2014)
Žeru Helen Mirren, pana Hallströma i filmy o jídle. Láska na kari je na můj vkus trochu moc dlouhá a ještě víc sentimentální, nicméně je to velmi milé dílko, naprosto ideální pro večer, od kterého nečekáte žádné drama, jen příjemný a nenáročný příběh.
Sněhurka (2012)
Nalákala mě oscarová nominace za kostýmy.. Kostýmy dobrý.