Recenze (357)
Old Boy (2003)
Tento film proste nie je až tak dobrý.
Malomocnost prázdnoty - Pohádky (1996) (hudební videoklip)
Tak Malomocnost na čsfd?? to je prekvapenie.
Neprebudený (1965) (TV film)
Teta Ida Rapaičová bola vo filme neskonale krásna, a Marián Labuda neporaziteľne dobrý herec. Do toho príbeh od Martina Kukučína a vytvorilo sa naozaj podarené dielo. Treba to pochváliť.
Lovec trolů (2010)
Brať to ako horror sa nedá, ale brať to ako fantasy alebo nejakým spôsobom záznam z kryptozoologického výskumu, možno aj ako dokument, tak v tom prípade síce budem za debila ale bol to príjemný film. Jediné čo som nepochopila bola tá spojitosť trolov s církvou.
House of Dust (2013)
Hlavná hrdinka Emma prichádza na novú školu a zoznamuje sa s novými kamarátmi. Každý divák sa môže pokochať jej krásnymi, bielymi gaťkami. Neskôr sa celá partia kamarátov ocitá v prašnej budove, kde sa nakazia neidentifikovateľnou psychickou poruchou. Vážení diváci, sami sa presvečte, či táto porucha spôsobila absenciu farebného spodného prádla u hlavnej hrdinky, a či sa jej kamarátovi Billymu (alebo Dylanovi či jak sa volal) podarí vyupratovať všetky izby a aj starú, zaprášenú budovu. Stihne to? Bude mať dostatok čistiacich prostriedkov? Sami sa presvečte.
U Konce světa (2013)
Pegg a Frost skončia v hospode obkľúčenej potvorami. To som už niekde videla. Bol to roztomilý pivný film, možno, popravde, trochu horší než ostatné "FrostPeggovky", ale aj tak slušná sci-fi komédia.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Vyše roka mám tento seriál (tuším tri série) doma, a ani za piču sa k tomu dostať. Ale raz si na to čas určite nájdem.
Švédská trojka (2013) (pořad)
Zábavná šou, Johnny je rozhodne jeden z najlepších Youtuberov na československej scéne, aj keď slovenská Youtube konkurencia je na plač. Teddy je veľmi zaujímavý doplnok. Len tak ďalej.
Princ a pruďas (2011)
Standa prežil, juuu :3
Rammstein: Du hast (1997) (hudební videoklip)
Pecková pesnička. Nejde ju nemilovať :D