Recenze (89)
Světáci (1969)
Umění nenucené konverzace, kdy Sovák s tou nevybranější intonací a výslovností začne mluvit o tom, kterak mu nějaký hoch namíchal řídkou maltu, bylo úžasné. Dost odvážná byla Nového myšlenka s 48..
Švadlenka (1936)
- Jak se má maminka? - Dobře. - Vyřiďte mamince, že to byl moc dobrý nápad. - Co? - Vy!
Můj avatar a já (2010) (TV film)
Celkem zajímavý dokument o tom, jak spolu (ne)jdou kombinovat virtuální a skutečná realita - když si někdo kvůli virtuální zničí reálný vztah, protože ho natolik pohltí jeho "druhý život"
Šlechetné srdce a šlechtické korunky (1949)
Černá komedie kterak se někdo dostal ke šlechtickému titulu, ač byl až na 12. pozici v seznamu čekatelů :)
Jméno růže (1986)
Jakmile jsem uviděla Conneryho, věděla jsem, že to asi nebude žádný paskvil. Na druhou stranu filmové zpracování jakéhokoli příběhu musí být dynamické a trochu přehnaně emotivní. Chyběly mi tam drobné úsměvné momenty z knihy, trochu více toho tápání (pravda, to 2 hodinového filmu se to nevejde) a trochu jsem byla zklamaná Adsem (nepředstavovala jsem si ho jako až takové "ucho"), nicméně film jako takový je právem považován za klasiku hodnou pocty.
Dva týdny štěstí (1940)
Filmy s Marvanem jsou moje :)
„Já už budu hodný, dědečku!“ (1978)
Sólo pro Miloše Kopeckého :)
Žít a nechat zemřít (1973)
Z počátku jsem si říkala, že je škoda, že Bonda přesunuli do USA, nakonec skončil v Harlemu a na ostrově mezi černými, a tím tomu byl dodána zajímavost.
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
"Máme přece vládu odborníků".. Celkem pěkná pohádka se zajímavým stylem vládnutí, to tu ještě nebylo:) na druhou stranu princ byl dosti nepřesvědčivý
Shrek Třetí (2007)
Shrek se nechce stát králem, a proto se vydá hledat Artuše. Kouzelné bylo přenesení Merlinem, po kterém si Kocour a Oslík vyměnili těla:D je pravda, že předchozí díly byly možná o krapet lepší (klasika u filmů s x díly), ale stejně potěšil