Recenze (95)
Manituova bota (2001)
Z počátku velmi zábavné, i když přitažené za vlasy. V druhé polovině se to zvrtne, žádný dobrý nápad a tímpádem to jde do kytek kompletně.
Underworld: Probuzení (2012)
Je to sice jedno velké chodící kliche natočené podle klasické šablony, ale i přes to jsem se perfektně bavil. Od předchozího dílu solidní pokrok.
Bůh žehnej Americe (2011)
Výborná kritika moderní společnosti, škoda jen, že postupně začíná ztrácet tempo.
Hněv Titánů (2012)
Od základu kopíruje jedničku, nepříchází s ničím novým, neokoukaným ani zajímavým...
Jaro je ve vzduchu (2012)
70 minut dlouhy film, ve kterem se absolutne nic nestane. Stezi jsem udrzel pozornost dele jak 5 minut v kuse.
Barbara (2012)
Film pusobi jako by byl natocen pred dvaceti lety. Pravdepodobne zamerne, ale nic vic pak uz nenabizi. Pribeh nijak negraduje, vesmes jenom plyne a minimalne dve postavy, ktere byly ve filmu na zacatky rozehrany se dale nevyviji, nikdo je na konci neresi a jenom tak vysumi z deje. Je to skoda, prave na nich by se ta gradace nechala dobre vystavet.
Cosmopolis (2012)
Od Pattisona jsem teda cekal lepsi vykon, jen co je pravda. Par slusnejch momentu ten film ma, ale kdybyste je vystrihali a poskladali za sebe, vyjde to tak na 8 minut. Trailer slibuje uplne neco jineho, nez vam pak nabidne vyslednej snimek. Vecna skoda.
Zeď (2012)
Na to že má film téměř 2hod, tak se tam vlastně nic nestane.
Lawrence z Arábie (1962)
Poctiva filmarina,jen co je pravda. Bohuzel zbytecne dlouhe a v druhe polovine zacina ztracet temto a lehce nudit.
Holy Motors (2012)
Jedna za peknou kameru.