Recenze (95)
Zabít bobra (2012)
Z pocatku trochu porno, ale pak se na to necha zvyknout a je to zabavne, vtipne, atmosfericke a prijemne brutalni. Tresnickou na dortu je kamera.
Země bez zákona (2012)
Scorsese nasadil laťku co se gangsterek týče velmi vysoko. Hillcoat ji bez sebemenších problémů přeskočil.
Obchod na konci světa (2012)
Uzasnej namet, kterej mel bejt ve vysledku 5x kratsi. Skoda...
Kosmos (2010)
Hlavni hrdina je idiot co porad jenom.jeci. Jeho vysnena je bezcharakterni a pro zmenu porad jenom jeci. Tresnickou na dortu je pak deda, ktery sice nejeci, za to neustale kasle az je to umely.
Kronika (2012)
Slyšel jsem o tomhle filmu různé věci, ale musím říct, že jsem se nakonec ve výsledku bavil. Ani ten found-footage mi nevadil, všechno mělo smysl a logiku.
Iron Sky (2012)
Největší kravina, jakou jsem za poslední dobu viděl.
Šéfové na zabití (2011)
Jednotlivé epizody byly vesměs vtipné, ale jinak nevím no. Jennifer Aniston si to u mě kompletně pohnojila. Nehraje špatně, ale bože, ta postava, kterou hrála...no comment
Muži v naději (2011)
Nechápu, proč ten film vůbec vzniknul...Ale mám rád Macháčka, takže za hvězdu.
Zátah: Vykoupení (2011)
Ze začátku potěší příjemná brutalita, později se to však zvrhne ve zbytečnou akční slátaninu.
Miláček (2012)
Velmi solidní podívaná, která opět dokazuje, že Pattison je dobrý herec a Twillight je pouze jeho černá listinka, která se s ním bohužel potáhne celý život. Akorát kameramana jsem trošku místy nepochopil. Slušené tři hvězdy.