Recenze (20)
Pavouci 2 (2001)
Natočit něco tak odpudivého je trestuhodné. Nedokážu si představit diváka, který by vydržel celých devadesát sedm minut sledovat, jak obří pavouci pojídaji lidi.
Jak vytrhnout velrybě stoličku (1977) (TV film)
Snad (společně s pokračováním) nejlepší česká romantická komedie. Tomáš Holý opět ukázal svůj nezměrný talent.
Tajemství Ocelového města (1978)
Legendární Tomáš Holý. Jeho přítomnost mne nutí tahat o hvězdičku nahoru. Opravdu povedená adaptace knižní předlohy.
Rolničky, kam se podíváš (1996)
Arnold by se měl přestat cpát stereoidama. Jak je vidno, leze mu to na mozek. Krom toho... obsadit ho do komedie byl sám o sobě vtip.
Dokonalá kořist (1998) (TV film)
Pane bože, už to začíná být trochu trapné. Směšná slátanina všech béčkových holiwoodských horůrků. Jediná situace, ve které jsem se skutečně lekl, byl okamžik, kdy jsem zjistil, že mám před sebou ještě třicet minut této podívané. Hrůza děs.
Komando (1985)
Poměrně slušný film Marka Lestera. Arnold zde představuje svůj standart, škoda, že scénář nebyl o něco lepší, jednu hvězdičku bych i přidal.
Persona Non Grata (2003) (TV film)
Velmi zdařilý dokument Olivera Stonea. Krásné záběry a snesl bych i delší stopáž :)
Můj terorista (2002) (TV film)
Tohle se vážně nepovedlo. Prvních dvacet minut bych hodnotil i čtyřmi hvězdičkami, kdyby Yulie Gerstel nehorázně nezpackal závěr. Škoda, My Terrorist měl našlápnuto na docela solidní dokument.
Duch jezera (2004)
Tak tohle jsem opravdu nepochopil. Od Mikaela Hafstroma bych takovouto zhovadilost nečekal. A Jesper Salén by se měl dát k cirkusu.
Zlo mezi námi (2003)
Všechno tu klape jako švýcarské hodinky. Perfektní Andreas Wilson a režii Mikaela Hafstroma snad ani nemusím zmiňovat. Bravo!