Oblíbené filmy (10)
Život Briana (1979)
Spalovač mrtvol (1968)
Constantine (2005)
Nadprůměrná duchařina, která drží úroveň po celou dobu.
Crash (2004)
Pravdivé lži (1994)
Demolition Man (1993)
Rozhodně jeden z lepších Staloneho filmů. Sandra ho velice pěkně doplňuje a odlehčuje atmosféru, aby se z toho nestala jen průměrná scifka. Celkově film pobavil, což bylo cílem.