Recenze (138)
Spiklenci (2009)
Po filmovej stranke ziadna vycitka, chyba tam len trocha akcie, aby to neposobilo plytko. Velmi dobre spracovane. :)
Sejmi eso 2 (2010)
Rozmyslal som nad tym, ako popisat dej tohto filmu, ale napadlo ma len jedno slovne spojenie "cisty blud".
Černá labuť (2010)
To je dokonale.
Koupili jsme ZOO (2011)
***** v zivote staci nabrat odvahu, len na niekolko sekund, a vsetko skonci inak *****
Domov šedých motýlů (2008)
Klobuk dole.
Spadla z nebe (1978) (seriál)
Vtipne, a pre deti ako stvorene:)
Ať vejde ten pravý (2008)
Zaujimave, ze by nejaky typ melancholickej rozpravky? :)) Jedine co ma na tomto filme zaujalo, je kamera. Mozno si pamatate starsiu slovensku serialovu rozpravku; Majka, spadla z oblakov, tak ta Majka je aj viac sexi i oproti tomuto filmu je to hotove umelecke dielo :)
Umučení Krista (2004)
Komentar od POMO bezkonkurencny.
Deník nymfomanky (2008)
Je to rozpravanie zeny , ktore je z mojho pohladu tazko hodnotit, ale natocene je to pekne, vratane kamery a soundtracku :)
Jilmová ulice (1996) (seriál)
Potvrdzujem, ze ide o vynimocny serial.