Recenze (36)
Princezna Mononoke (1997)
Nejlepší japonský animák.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Pro mě nejlepší nový seriál. První půlka byla opravdu skvělá a zábavná, ale druhá už tolik vtipných řečí nepobrala. Jakmile odešel Nathan, snížilo se to pro mě tak o 50%.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Bezkonkurenční animovaný seriál.
Intimní tajemství (2007)
Snad větší kravinu jsem neviděla. Do poloviny byl film nudný a od půlky už fakt nechutný. Aji se divím, že má tak "vysoké" hodnocení.
Ocelová pěst (2011)
Dobrý "nesmysl", který vás aspon trochu zabaví na dvě hodiny. Když odeberu v potaz to, že v té době by asi takoví roboti ani neexistovali, nechodili normálně na veřejnosti a už vůbec nebojovali na nějakých zápasech, bylo by to v celku dobré. Efekty výborné, jen mi to všechno zkazil ten malý kluk, ktereý byl chytřejší a sebevědomější než sám Hugh. Kdyby toho rozmazlenýho kluka uplně vyřadili, byla by to i dobrá podívaná.
Zamilován (1984)
Krásný film ze života. Do takovéto těžké situace se může dostat kdokoliv, jen je na nás, kam až to necháme zajít a jak se s tím vypořádáme. Jinak velmi pěkný příběh dvou lidí, kteří si k sobě vždy nějak záhadně najdou cestu .
Prázdniny v Římě (1953)
Opravdu skvělá romantická komedie s výborným Gregory Peckem a okouzlující princeznou Aunrey Hepburn. Úžasná podívaná.
Strašidelné Vánoce (1988)
Lepší verze Vánoční koledy. Místy opravdu dobré a vtipné. Sice pár zcén semi až tak nelíbílo, ale i tak sem musela dát 4*.
Dárek z lásky (2004)
Slabší vánoční film, na kterém se mi líbila akorát výborná působilost herců a pár vcelku dobrých scén. Nápad je to dobrý, ale scénář byl slabší. Ale i tak po rozmýšlení na 2-3* dávám 3.
Hellraiser (1987)
Výborný horor, který vás nenechá ani chvilku bez napětí. Ze začátku do konce mě z toho mrazilo v zádech a vždy, když jsem myslela, že mě film už nemůže ničím překvapit, spletla sem se. Opravdu kvalitně natočený horor.