Recenze (796)
Napoleon (2023)
Vyzerá to a pôsobí to ako nepodarená psychologická sonda do vzťahu Napoleona a Josefíny.V pozadí prebiehajú historické bitky v rôznych častiach sveta.Chladné a neosobné ako psí čumák.Sorry.
Love and Destiny (2019) (seriál)
Rozhodol som sa venovať seriálu počas sviatkov,aj tak nebolo čo robiť.Prvé prekvapilo skoro gýčové prostredie,ale vypracované do najmenších detailov a plné fantázie.Veľmi živo a do hlbky spracované postavy.Dej sa zaoberal nesmrteľnými a smrteľnými postavami v rámci čínskej mytológie.60 dielov však dá zabrať,preto moja poklona patrí hlavne týmu prekladateľov českých titulkov.Skončilo to a človeku je ľúto,že to už nepokračuje.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Od pána režiséra by som čakal viac.Bohužiaľ je to bieda.
Silent Night (2023)
Určite to už nie je starý dobrý kráľ akcie John Woo.Ešte trocha záver,ale ináč biedny revenge.
Alienoid (2022)
Slušné sci-fi by to bolo,ak by sa to kvôli pomaly objasňovanému príbehu neprepadalo do viacerých nudných pasáží.CGI fajn.
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Vzťahy v celom filme sú ako keby odtrhnuté od reálneho sveta a veľmi nezaujmú.Choreografiou si určite pomohli z filmu "Brazil" od Terryho Gilliama.Ináč ,ale skutočne Orwellov svet je čoraz aktuálnejší.
Bodyguard na volné noze (2023)
Dal som sa zviesť,že akčná komédia.Vážne skoro nepozerateľný trapas.
Jawan (2023)
Film je vyslovene určený pre jednoduchšie indické publikum,ale pri vypnutí mozgu sa darilo celkom relaxovať,avšak s pretáčaním tancov.
Oppenheimer (2023)
Filmársky je to unikátna záležitosť.Ale prekopať sa cez tú masu zbytočných dialógov,bolo frustrujúce.A priznávam nudil som sa.
Rytíř v černém (2023) (seriál)
Béčkový dystopický seriál.