Recenze (72)
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
jako na akční film jsem se těšil a dostal jsem přesně to co jsem chtěl. Nic na přemýšlení, akorát se posadit a odpočívat při sledování této akční oddechovky.
Nevyřízený účet (2013)
Kdo má rád filmy s Jasonem, tak přesně věděl, co mu tenhle film dá, svižnou akční podívanou plnou bitek, přestřelek a dokonce na závěr i autohoničku. A pokud někdo nemá filmy s Jasonem rád, tak se na ně prostě nedívejte. Nebudou se vám líbit.
Drive (2011)
jednoznačně dle mého názoru - nejlepší film roku 2011
Malá Velká Británie (2003) (seriál)
nejlepší byla první série, byla neokoukaná a chvílemi, na brity, velice drsná, pak se to bohužel na můj vkus až moc opakovalo, jako kdyby neměli kde brát nové nápady. Škoda.
Percy Jackson: Moře nestvůr (2013)
jediná povedená věc na tomhle filmu jsou triky, za to dávám 1*, ale tím to končí
Sněžný drak (2013) (TV film)
Na každé nové české pohádce za posledních pár let, se dá najít spousta nedostatků, ostatně každé Vánoce se tu na ně jen hrnou slova kritiky a mnohdy oprávněně. Předpokládám však, že tu mezi námi není mnoho dětí v tom krásném věku, kdy se dívají na pohádky s pocitem, že dobro vždy zvítězí nad zlem. A takových těch maličkostí, detailů a zbytečností, kterých si my dospělí všimneme, si děti nevšímají. Prostě, jak bych to "řekl", nemají na ně rozum a hlavně je to nezajímá. Koukají na příběh, kde je krásná a odvážná princezna, pohledný a docela milý princ. Všechno dopadne tak jak má. A hlavně se u toho člověk nenudí. Ovšem i já jsem našel MÍNUSY: 2. rádce a jeho komentáře byli úplně zbytečné až překážející trochu starší princové - je to škoda, nemyslím si, že by se nenašli mladší a k svému věku zajímavější herci a nakonec hlavní hrdinové opět museli splnit TŘI úkoly - nechápu proč pořád TŘI úkoly, asi je to nějaké pohádkové magické číslo nebo co NA ZÁVĚR bychom si měli uvědomit, že pohádky se točí hlavně kvůli dětem. Takže pokud se dětem líbí, jedině dobře. A těm mým, se to líbilo moc. Hodnotím za děti a dávám 4*.
O princezně Jasněnce a létajícím ševci (1987)
jedna z nejhezčích, ale zároveň "nejstrašidelnějších" pohádek co znám
Faunův labyrint (2006)
po dlouhé době opět jeden velmi povedený fantasy film
Planeta opic (1968)
Jako malej (cca 10 let) jsem tenhle film neskutečně hltal, ale nechápal jsem konec. Později když jsem ho viděl znovu jsem si uvědomil, že konec tohoto filmu je naprosto geniální.
Vymítač ďábla (1973)
Jeden z prvních hororů, které jsem viděl a mohu s klidem říct, že jeden z nejlepších.