Recenze (299)
Prima SVĚT (1995) (pořad)
Stručne a zaujímavo zhrnuté reportáže o rôznych akutalitách, kuriozitách a zaujímavostiach z rôznych častí sveta. Výborne to naladí a naštartuje do nového dňa.
Bathory (2008)
A kde je ten sľubovaný veľkofilm?
Lord of the Dance (1997) (divadelní záznam)
Viem si pri tom predstaviť situáciu: hostina na čistinke hlboko v írskych lesoch, stoly sa prehýbajú pod množstvom tradičného jedla a diviny, pivo tečie potokom, muzikanti hrajú takúto hudbu a osvetlenie poskytuje mesiac v splne a obrovské vatry. Naokolo by tancovali žienky so zvlnenými, dlhými vlasmy v ľahkých, trochu priesvitných šatoch, siahajúcich do pol stehien. A všetci by sa celú noc bavili a hodovali... (Ale vystačil by som si aj s tým, že by som mohol sedieť ako divák na takomto predstavení) :D
Avatar (2009)
Na veľkom plátne a v 3D - zážitok. Niečo, čo musí zrak i sluch milovať a obdivovať, aj napriek jasnej a jednoduchej kostre príbehu. Proste zážitok a vždy, keď si na Avatara spomeniem, mám na jazyku len to jedno slovo.
Jack a Jill (2011)
Strela vedľa. Predpokladám, že to už viackrát vidieť nebudem a ani po tom netúžim. Takže hodnotím ako mierne podpriemernú komédiu s hnusnou babou Sandlerom a jej bratom, normálnym Sandlerom a Sandlerovským humorom na hranici vkusu. Kopec scén otrasných a kopec podarených. Netreba vidieť, ale vydržať sa to dá. Dvaja Sandleri v jednom filme sú asi príliš a názor si každý musí spraviť sám.
Ocelová pěst (2011)
Slabšie štyri hviezdičky, ale sú štyri. Real Steel je živý a efektný film s výbornými jednotlivými zápasmi. Rodinkovanie, ťahajúce sa dejom nie je podľa mňa vo filmoch tohto typu správna voľba, ale predsa len to tento film ako celok dosť utužilo a dodalo mu to jasnú štruktúru. Forma zvíťazila nad obsahom, ale aj tak ho radím k lepším filmom roku 2011.
Stmívání (2008)
Videl som len pár scén a prial som si, aby mi niekto vypichol oči.... A keď už som pri tom, tak asi aj uši. Alebo mi rovno uťal hlavu.
Vyměřený čas (2011)
Vymedzený čas bol prekvapujúco mdlý a vyznieval zbytočne. Čakal som strhujúci akčný film, no bolo to nedotiahnuté. Mnoho vecí nedáva zmysel, ale sympatické obsadenie a zaujímavá zápletka dokáže mnoho vecí ako tak zachrániť.
Du eolgurui yeochin (2007)
Aj zlý žáner (romantické komédie) má ohromné výnimky. Toto je jedna z nich. Čo by som zo subjektívneho hľadiska vytkol, je hlavná postava (Gu-chang), nad ktorého držkou som sa musel celý čas pozastavovať. Páčilo sa mi, že okrem iného to pre nás v európe nesie trochu exotiky a aj romantická línia je svojsky uchopená. Bolo to jak sa patrí sladké, ale zároveň znesiteľné a vtipné. Určite odporúčam.
Adela show (2010) (pořad)
Pre mňa sú už veškeré médiá dostatočne "preadelizované," a tak hodnotím takto. Ale nie iba kvôli hostiteľke talk show, ale aj preto, lebo tento formát, pokiaľ nebude fakt zvládnutý, s nápadom, humorom, osobitosťou, inteligenciou a potrebnou charizmou moderátora, nemá šancu na úspech. A to je na Slovensku pretrvávajúci problém. Pozrime sa do minulosti, ktorá podobná relácia tu u nás vydržala?