Recenze (52)
2012 (2009)
sranec jako hrom!
Marta a Věra (2014) (seriál)
Možná taky trochu zaujatě.. ale poslední díly nebyly vůbec marné.
Show! (2013)
Ten chlap je magor..
Zátoka (2009)
Je mi z toho ouzko..
Vlk z Wall Street (2013)
Objektivita čsfd jde poněkud do háje..
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
"Pochopit svět a nebezpečí které s ním příjdou, bourat rozdíly a sbližovat se, najít sám sebe a procitnout..to je smyslem života." Tak neuvěřitelně pravdivé!
Taneční hrátky s Honzou Onderem (2013) (pořad)
Onder je machr, ale tohle se opravdu nijak jinak hodnotit nedá :D
Můj přítel delfín (2011)
ok, slabší chvilka..
Argo (2012)
Zase další propagačka toho, jak je emérická sýajej super hrdinská a jak jedině ona může spasit svůj lid z chřtánu zákeřného východu.. tohle opravdu zbožňuju.
Lásky čas (2013)
Jsem ráda, že spánek mě neochudil o takůto krásnů romanci :)