Recenze (238)
Cizinec (2010)
Zde nechápu tak malé procento. Podle mě se Cizinec moc povedl, akorát já prostě Angelinu v této roli vůbec nemusím, Obzvlášť ten její dabing je příšerný. Konec filmu je sice předvídatelný, ale i tak se mi to moc líbilo. Cizinec je jeden z nejlepších překvapení roku 2010.
To byl zítra flám (2010)
Vůbec nechápu, proč to má tak málo procent. Já jsem se nesmírně bavil. Klidně mohu říci, že Hot Tub Time Machine je nejlepší komedie roku 2010. Jak psal POMO, film obsahuje jeden veliký nezapomenutelný WTF moment a tím není nikdo jiný - nebo spíš něco jiného - než veverka na stadiónu.
Expendables: Postradatelní (2010)
Nevím, nevím. Přál jsem si to vždycky moc a moc vidět. Nedá se říct, že by se mi to nelíbilo, akce tam byl dostatek, ale s tímto hvězdným obsazením jsem čekal nějakou větší pecku.
Deuce Bigalow: Dobrej striptér (1999)
Deuce Bigalowa jsem viděl poprvé asi v devíti letech, když jsem jen tak s mámou ponocoval a koukali jsme na to. Pak mě poslala spát. A já to nedokoukal. Až konečně nyní. Já si myslim, že je to prostě normální průměrná americká blbůstka, která náhodou dobře funguje. Sice tvůrci nepřinášejí nového, ale já jsem se náramně bavil. Teď ještě zkouknout dvojku, kterou jsem, jako vždy, taky nikdy nedokoukal.
Halloween (2007)
Podle mě se to Robiemu povedlo. Teda až na dětského Michaela, původně jsem si myslel, že je dívka. Je jasné, že původní Halloween to nepřekoná, remake je remake, ale tohle se mi také moc líbilo.
Pearl Harbor (2001)
I think it's awesome. Konečně jsem viděl Pearl Harbor celý. Vždycky jsem ho viděl buďto do půlky, nebo do náletu Japončíků. Nikdy jsem ho neviděl celý. Já si myslím, že tenhle film si zaslouží víc hodnocení. Podle mě je to jeden z nejlepších filmů vůbec. A Bay byl zase nepřekonatelnej, co se týče akčních scén a triků. Přiznám se, že přidávám hvězdičku za Kate Beckinsale, která je mojí vůbec nejoblíbenější herečkou. Kate to víc slušelo z Joshem než s Benem. Mimochodem, nemůžu si dovolit nepoukázat na takovou scénu s potápějící se lodí Arizonou... V té chvíli jsem si vzpomněl na Titanic. Vy, kteří jste se na film dokázali dívat až do konce, víte co myslím.
Neopouštěj mě (2010)
Na tenhle film jsem se podíval jenom kvůli Keiře a Andrewovi. Nicméně se mě nedotkl tak, jak jsem očekával. Bylo to krásné psychologické drama, ale nic víc.
Zombieland (2009)
Zombieland je prakticky komedie o ničem, kde to zde ani Emma Stone nezachraňuje. Nicméně je sexy pořád.
Panna nebo orel (2010)
Přiznejme si, tenhle film není žádné veledílo, ale obsahuje tolik skvělých herců, že už jenom to stojí za to. Hlavně Emma Stone. Miluju jí. Přidávám hvězdičku za luxusní začáteční scénu kde Emma zpívá...
Spider-Man 3 (2007)
No jo, trojka je fakt sračka. Ale Venom je nejlepší.