Recenze (238)
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Druhé - nebo třetí nejpříjemnější překvapení roku 2011. Příjemná atmosféra, skvělí herci a výborná zápletka. Jsem zvedavý na druhou sérii, která bude o něčem jiném. Nejoblíbenější postavy 1. série: Vivien, Tate, Constance. 2. série je po šesti odvysílaných dílech více než slibná. Nejoblíbenější postavy: Kit, Sestra Jude
Pravěk útočí (2007) (seriál)
Pro mě asi třetí nejoblíbenější a nejlepší seriál. A nikdy nepochopim ty odpady tady...Výborná zápletka, triky a hlavně herci. Se čtvrtou sérií bez NIcka ztrácí trošku seriál na kvalitě, ale pořád je to skvělý a ty stvůra jsou v každym díle naprosto awesome. Jsem zvědavý na americkou verzi.
Desáté království (2000) (seriál)
Seriál (případně minisérie), u kterého dokážu pochopit to malé hodnocení, protože ty triky jsou opravdu příšerný. Ale pro mě jedna z nejhezčích pohádek. Se skvělou zápletkou, akcí a herci.
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
Pro mě druhý nejlepší seriál všech dob. Originální zápletka (v každé sérii jiná), výborné obsazení a tak. Sympatická Anna Paquin a skvělý Stephen Moyer v hlavních rolích. Nejradši bych ubral hvězdičku za nehorázně slabou a divnou druhou řadu ale nejde to, protože třetí, čtvrtá a pátá série byly úžasný a já zase nechci čekat rok na šestou.
V (2009) (seriál)
Pro mě největší překvapení seriálové sezóny 2009/2010. Škoda, že seriál zrušili, protože V v sobě něco mělo. Minimálně tu třetí řadu si to ještě zasloužilo.
Bylo, nebylo (2011) (seriál)
Druhé největší překvapení seriálové sezóny 2011/2012. Originální zápletka (Pohádkový svět vs. Storybrooke), skvělí herci (Jennifer Morrison, Ginnifer Goodwin, Lana Parilla a hlavně Robert Carlyle), prostě všechno na tomhle seriálu je výborné. Sakra, těším se na druhou řadu.
Honey 2 (2011)
Nic nového pod sluncem, pořád je to to samé jako Let's Dance, Street Dance a podobně, Ale je tam Katerina Graham, tak to aspoň za něco stojí....
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
Pro mě jednoznačně nejlepší díl, nemůžu si pomoct.
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Tohle je rozhodně moje srdcovka...Nezapomenutelný Johnny Depp v jeho osudové roli Jacka Sparrowa. Skvělé obsazení, parádní triky, originální zápletka a akce.
Dívka, která si hrála s ohněm (2009)
Rozhodně je to slabší než první a originální film, ale ten skvělý detektivní nádech je tu pořád. O trošku slabší zápletka, Dag Svensson a Mia Bergmanová trošku nudí, ze dvojky mě opravdu bavili jenom pasáže s Lisbeth.