Recenze (920)
Captain Marvel (2019)
Taková slabší vata mezi Avengers: Infinity War a Avengers: Endgame.
Star Trek: Discovery (2017) (seriál)
Tady má někdo hodně rád Star Trek. Na ničem se nešetří, krásně vypiplané. Update: První řada bomba, pak už to jde prudce z kopce. Update2: Čtvrtá řada je "odpad", asi to nejhorší z trek universa.
Cobra Kai (2018) (seriál)
Danielsan není akční hrdina, neumí a ani se nesnaží předstírat, že ovládá karate (o to víc je znát, když zaskakuje doublér), ale o to vůbec nejde, seriál se veze na vlně kultu a jde mu to moc dobře. UPDATE. 1. série je hodně fajn, 2. série už trochu polevuje, ale pořád dobrý, 3. je masakrální nostalgická pecka
Dopisy pro Julii (2010)
Růžový sliz.
Avengers: Infinity War (2018)
Avengers je nářez, u kterého se každej fanda komiksu musí tetelit blahem. Na pětku chybí jen málo.
Gong shou dao (2017)
Pracháč Jack Ma v podstatě splnil můj sen, a to pomocí Taichi dát do latě současný největší filmový hvězdy bojových umění. Teda alespoň ty asijský, ještě by to chtělo zakleknout na Chucka a van Damma. Jinak, chápu ho, ale výsledek je fakt chujovina. P.S. No a třetí díl by pak byl fight s vyrenderovaným Brucem Lee :-)
Thor: Ragnarok (2017)
Thor na fetu.
Spider-Man: Homecoming (2017)
Je to taková vydařená přípravka pro větší spajďácký kousky.
Logan: Wolverine (2017)
Což o to, není to špatné, ale nějak jsem se nedočkal ROZJEZDU. 3,5*
Komorná (2016)
Úchylácká nuda k ukousání.